01. фебруар 2017.

Разглабања са Ј.

Нисам о томе писао. Мада, тематски, јесам. Сад читам последњих неколико текстова и видим да се мотиви понављају. И видим да су ми расположења баш, баш променљива. Ево, сад сам погледао биоритам, сва три циклуса су ми скоро синхронизована, синхронизовано опадају. Прекосутра ће ми вероватно бити један од најтежих дана у животу. Добро је да сам се спремио.

Ок, овако нешто нисам проверавао већ годинама, али сад сам осетио потребу. И резултати су 98% позитивног утицаја - мислим да сам нашао сродну душу. Ето, толико о мом сну с почетка године. Него ко још верује у комбинацију математичких законитости и псеудонауке. Некако сам временом и у хороскоп почео да верујем (и хороскоп каже слично), али биоритам ми је био омиљена занимација док сам био клинац.

Долази ми пријатељ Рале да пикамо Нинтендо и пијемо тоник. Рале ме увек разуме, као да ме одувек и зна. Уосталом, то је због рођендана који делимо. Опет тај хороскоп.

Но, шта сам оно хтео да кажем. А да, наслов рече... Ево шта сам закључио. Да стварно поверујеш у нешто, треба ти много мање аналитички мозак од мог. Ја све преиспитујем и преиспитујем и никад ни у шта не верујем до краја, увек имам зрнце сумње.

А пре тога ми је Ј. рекла да одем код психолога, коначно. Само што ја у то не верујем. Тј. верујем, али не истински. Као ни у све оне мотивационе приче које читам свакодневно. Знам их напамет, ето, синоћ сам их рецитовао. Морам да поверујем заиста у све то што самом себи свакодневно причам. И у оно што ми други кажу. Ваљда 1000 пута поновљена лаж постаје истина. До тог тренутка нећу моћи да имам намеру да одем, јер не верујем.

Ни то није толико страшно. Буаа не верује у машине за прање посуђа. Ја сам ваљда донекле нормалан.

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive