01. јун 2016.

Још један јутарњи текст

Данас је први јун, а ја сам будан још од ономад. Паји је јуче био рођендан, Бојана се породила, ваљало је то прославити.

Даница ми је поклонила "најлепше жеље". Врхунски укус у коцкицама чоколаде. Морате пробати.

Упознао сам Просветитеља. Тако добар лик, а возио ме је кући. Нешто је труло у држави Србији. Или ипак није. Кад можеш да се возиш са Симкетом, и обојица слушате причу возача, то је прави доживљај.

Нисам пратио дневну политику већ данима. Ни ноћну. Сада је пет и петнаест, ишао бих да спавам, ако дозволите. Неко мора и да ради сутра од 8. Нпр. Симке. Ја морам да га будим.

Сиромашан је овај текст, али шаљем вам најбогатији поздрав. Боље и то него да сам вам послао "Вади, вади паре". Ако ништа, има већу уметничку вредност.

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive