03. септембар 2015.

Пар стрелица у центру

Ово је прича о томе како смо мој пријатељ и ја јуче боравили у кафани. Није ту био ни Брега ни Чола, а и шта ће нам они.

Пишем ово, толико пун неког позитивног беснила, не знам ни сам. Ноћас сам лоше спавао, па и то ваљда има неки утицај.

Нас двојица смо врло слични. Не знам да ли је то узрок или последица тога што западамо у скоро исте прилике и неприлике. Имамо и сличан осећај за добро. Добро се разумемо, чак и кад нам се мишљења баш не поклопе, ако се некад и деси. Ја сам мало старији, он је мало искуснији, стално учимо, један од другог и од других, стремимо бољем, хоћемо више. До истих снова крећемо се донекле различитим путевима, и у томе је право богатство.

Нисмо ми много зрели, бар по мени. Други би рекли другачије, вероватно поредећи нас са неким билмезима који живе билмешким начином живота а имају четрдесет и кусур. Јесте, од њих није тешко бити зрелији, од њих сам зрелији био и пре него што сам кренуо у први разред. Основне.

Још увек смо клинци, и верујем да ћемо такви остати до краја. Шта знам, ако некад постанемо и надрндани маторци, и даље ће бити ту нечег клиначког. Заправо, мислим да никад нећемо бити прави надрндани маторци. Шта ће ти то у животу?

Важно је не угасити се, стремити тим својим сновима, и наставити увек са нечим новим и недостижним. И остати нормалан, на овом ненормалном свету, колико се може. Он је ваљда најнормалнији. Можда он мисли да сам то ја.

Ето, само сам хтео то да поделим са вама. Лепо је имати некога таквог у животу. Људи су свуда око вас, само је потребно пронаћи их. И сести с њима на по порцију мешаног меса и свежег охлађеног пива. Или лутати непознатим улицама. Или ићи на планину. Скакати на трампулини. Све се може са таквим пријатељем, па и размрсити понеки гордијев чвор.

3 коментара:

  1. Друже, какво је то позитивно беснило? Је л' и такво постоји? :Д

    Што се тиче искуства, причали смо о томе, различити путеви доносе различита искуства, тако и то, не можеш рећи да сам искуснији, када постоји толико много ствари које си ти искусио, а ја нисам.

    Да смо зрели и нисмо баш, али мислим да је у томе чар, наше жене ће да луде од нас, али им макар никад неће бити досадно. :Д А чворова ћемо још милион размрсити, само зови. И тако. Слажем се са свиме што си рекао. Ја сам синоћ хтео да пишем о овоме исто, међутим, заспах крај компа.

    Поздрављам те, буди ми добар. :Д

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ма немам појма, спава ми се. Није ми лако. Матер ветру, док је нама нас :D

      Избриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive