23. јун 2015.

Столица без наслона

Помислио би неко да је нешто налик на метлу без дршке, али није баш. Столица без наслона је нешто што ми се десило случајно. Ономад, кад сам пробао да се наслоним и све се скрцало.

Данас сам коначно смогао храбрости да погледам у чему је проблем. Схватио сам да је столица још увек употребљива кад се скине наслон. И даље је комфорнија од оне кухињске. А успут можда научим како правилно да седим без наслона.

Можда. И за то је потребно воље. Можда ми се и кичма исправи. Или додатно искриви. Шта ти ја знам.

Ми "западњаци" нисмо навикли да држимо кичму усправно. Тј. можда наше бабе и деде јесу, али онда је дошла ера рачунара и западне медицине, која је изменила стандарде правилног држања. И отад сви имају болове у леђима.

Тако бар каже ова књига. Можда ће ми и помоћи. Ако је прочитам и применим.

Ето, не знам што сам вам ово испричао. Ових дана ми је ужасно тешко да читам (мада махом читам новине), па сам мислио да ако ја поделим нешто са другима, можда ми се поново врате читалачки капацитети. Можда и они некадашњи.

Размишљао сам о томе да почнем да пишем за децу. Има ту потенцијала. Остајем дете из дана у дан. Можда неприметно скренем у тај жанр. Блог је увек био шашава сваштара, тако ће и остати.

2 коментара:

  1. Ja preporučujem jogu protiv svih vrsta bolova (fizičkih i mentalnih), pa tako i onih u leđima. Meni je pomogla.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ја сам имао искуства са сличним стварима, мада са јогом никад (бар званично). Најближи јоги ми је таи-чи, и некако капирам да ми стварно помаже, али сам ја врло нередован што се тиче било које активности, после неколико дана се пребацим на нешто друго (типа тренутно актуелно ми је решавање судокуа, знам, нема везе једно с другим), и то ми је животни проблем. Мислим да опет кренем од сутра, пошто сам данас открио да ми столица без наслона заправо помаже, јер ме тера да седим како треба. Кад тако размишљам, увек ћу остати дете, и више ћу водити рачуна о томе шта ми тренутно прија да радим, него шта има позитивне последице по мене.

      Избриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive