11. август 2014.

Шта је то?

Волео бих да знам.

Шта ме чини контрадикторним? Натера ме да кажем једно, урадим сасвим супротно?

Шта ме повуче у неке планове, за које некако унапред знам да се неће остварити, али их свеједно прихватам, ваљда тек да будем део нечега?

Шта ме натера да не послушам савет учитеља?

Шта ме натера да бандоглаво упадам у невоље, попивши више него што сам дозволио себи самом?

Шта ме натера да кажем да нисам за дугорочно везивање, и онда започнем везу дугу већ три године?

Шта ме натера да обећам да ћу писати чешће, па онда не долазим 6 месеци?

Како ме свест обмањује да сам смирен и кад знам да је то немогуће?

Зашто увек закасним кад најмање очекујем?

Зашто се увек саплетем кад имам највише самопоуздања?

Зашто увек блистам кад сам најнесрећнији?

И колико је још мој мозак спреман да вара мене и неке драге људе?

Колико сам спреман да свима (па и себи) продајем маглу?

Можда и нисам тако добар продавац иако највише верујем да је магла добра роба?

Све то се, ваљда, дешава ређе него сваког дана. Или ме и ту вара процена? Ипак, волео бих да знам.

1 коментар:

  1. И ја мој пријатељу, и ја. Исто нас питање мучи. Лепо си ово срочио.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive