14. јул 2014.

Све је ста(л/р)о

Стари добри блог. Још ме чека да нашкрабам нешто. Ко зна колико пута сам га остављао, и настављао, а он се никад побунио није. Осим једном, неко ме означио за неподобан садржај, али давно је било то, можда не чак ни у месецу мају, али има 3-4 године.

Управо сам прочитао један свој текст. Тад сам био заљубљен. Стил писања ми се није променио од тога дана. Бар не драстично. Чисто набрајање. Неки људи воле такав стил. Мени само мисли излећу и нисам способан мрзи ме да их уобличим.

Овај текст
нема слику

Прошлог викенда, враћајући се из Параћина, имао сам баш јак набој да напишем нешто. Ваљда је узрок тога био она доза Детозина коју ми је другар проследио као упозорење. Престао сам одавно и да читам и да пишем. Превише сам се окренуо парама.

Тако сад читам савете са LinkedIn-a и свако јутро прелистам Каматицу, чисто да останем у току са парама које лете око моје главе. Неко би рекао да то и није баш здраво. Оставио сам блогодругаре, са некима сам у контакту преко других мрежа, и то је то.

Жалосно како понекад провалим да смо сви ми овде да једни друге подржавамо у тешким тренуцима, и да олако заборављамо једни на друге чим нам крене боље. Онда се понадам да ми се само чини.

Некад смо се дружили и играли. Ја сам онда нестао, повукао се од свега, заборавио да пишем, престао да читам. Блогови опраштају све. Да ли ће и људи?

Али ако је све тако апатично баш као што је чика Мика рекао, онда није само моја кривица, већ неки лош тренд. Трендови су често лоши. Чак и они добри на крају се изопаче.

Погурао бих ову старудију, да још мало обиђем света. Боље то него да губим време којекуде. Престао сам да дајем обећања, јер шта год да обећам, обично се испостави другачије. Да не кажем баш да сам лажов.

Ајд, па да крене поново.

5 коментара:

  1. Јеси лажов, ал' си наш. Шта бих ја дао да је блогосфера оно што је некад била. Много је било готивно пре пар година. Могли би да се мало исцимамо сви ми стари и сви ови нови и да испадне као некада. Можда и боље!

    п.с. Ако те мучи нешто, мислим да је време да попијемо пиво. Срце Томцаане <3

    ОдговориИзбриши
  2. Може, оно од 80 кинти. Гледам јуче листу блогова које сам пратио, додуше само прву половину, јер сам толико стигао да видим пре него што сам морао да одем са интернета, и већина их је ажурирана пре 2 или 3 године. Сад са стране видим да има још активних људи, то је лепо. Биће боље.

    Чујемо се за пиво, наднаравно. Мање од три.

    ОдговориИзбриши
  3. Код мене је већина стала пре 2 или 3 године, тако да ретко ко је активан. Морамо наћи нове паметне људе. :Д

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Та могу се и стари активирати, ето, као нпр. ја. Не кажем да сам паметан, али сам реактивиран, тако ваљда може још понеко :D

      Избриши
    2. Стари су пензионисани, али можемо покушати да их вратимо у живот. :Д

      Избриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive