30. април 2013.

Спамерска посла

3 недеље већ неки анонимни бот ми спамује "Ужасно дугачак текст" коментарима. Само њега. Милион коментара. Гугл неке није успео да филтрира, али ми стижу мејлом, тако да их уклањам.

Стварно није ок. Мада ме подсећа стално да треба да пишем.

Још нисам сконтао шта ми је са Матићем и Тимом. Ни трага ни гласа од њих. Кад сазнам, јављам шта има ново.

У међувремену, идем на Грзу да се уморим мало ко човек. На крају крајева, празник рада је. Мора да се свира и пече роштиљ :D

Пишем како је било кад се вратим. Надам се да ће бити продуктивно.

Е да, купујем хармонику. Кад се вратим.

Поздрављам вас и хвала што ме читате иако не пишем!

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive