10. март 2013.

Размажена девојчица

Све ми је опроштено. И то што вас нисам ни погледао већ месец дана. Имам све што ми треба, ништа не желим. Био са женом јуче до Меркатора, купили смо вуну и игле за плетење. За мене.

Што рече Првул пре неки дан, замисли одеш у војску и треба да закрпиш чарапу. У праву је. Само је данас тешко замислити и војску, а камо ли мене у њој. Елем, кад ја научим, пренећу јој знање. После ћемо заједно да штрикамо и пијемо супериорни воћни сок. Колико заната знаш, толико вредиш. А и вуна је кул.

Правим бота за го. Поново сам кренуо на секцију и сконтао да немам појма. Променио се распоред часова. Радићу по цео дан. Бар знам зашто радим.

Сад, постао сам антидруштвен на друштвеним мрежама. Тако ме нема много ни на фејсу ни на твитеру. На линкедин свраћам повремено, тамо је најбоље.

Ево, док пишем ово, Вечни Дечак ме поново упратио. Каже да је одустао. Ја не верујем да он може да одустане. Икада.

Нисам ни ја одустао, само сам расплинут. Некад је то добро, некад лоше. Синоћ сам био на Маракани после много времена, било је 3:0. Е сад, замисли то, одеш на текму, искачеш се ко мајмун, урлаш као балван, задовољан си победом, цепнеш пљескавицу и пиво и дођеш кући да штрикаш xD Књигу сам нашао на сајту за велике девојчице. Тако смо синоћ закључили да сам девојчица. По свему судећи, размажена, пошто радим како мислим и живим као лав. Или лавица, шта већ.

Ајд сад. Кад исплетем простирку од кеса, јавићу вам како је испала. Дотле ћу да вежбам са вуном. И да програмирам.

5 коментара:

  1. Анониман10. март 2013. 15:05

    "постао сам антидруштвен на друштвеним мрежама"

    Veliki korak ka jos vecem uspehu.

    -Iz Iskustva ti pricam.

    ОдговориИзбриши
  2. 100 puta je pametnije štrikati, nego tvitati i fejsbučiti... svaka čast, jedva čekam da nam pokažež rezultate svog rada. :)

    ОдговориИзбриши
  3. hmmmmm...kad bih mogla da zaćutim i uzmem igle u ruke...da znaš da bi prijalo :)

    ОдговориИзбриши
  4. Чаро, показаћу, некад :) Биће, сигурно, само сам опет упао у неку фрку, зато се и не јављам. Мрзим то.

    Малени Мишу, добро ми дошла! Пробај, не кошта пуно, а ако ништа друго, занимљиво је ¦D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive