15. јануар 2013.

Смислено

Стигли су ми резултати из историје рачунара. Добио сам 13 поена. Питам се на који начин сам то успео, јер по шеми бодовања могу да имам 11 или 14, 13 никако. Ја сам пре за 14, мада с обзиром на знање више би ми пристајало 8. Или -10. Тражено знање је 99% времена неупотребљиво. Екстра што је предмет врло често извртање историјских чињеница, што у информатици никако није прихватљиво. Пошто сам пет питања погађао, а 5 ишао на знање, 14 поена и није лош резултат - 80% времена сам био у праву.

С друге стране, генетске алгоритме сам изрулао. Ту ми је због незнања пропао 1 поен. Питања су била прелака, али сам једну формулу профулао. Одакле ми речи "изрулао" и "профулао" немам појма. Предмет је много више смислен, зато је и једноставнији за учење. Мада се мора признати да ни питања нису била тешка. А ја сам кретен што сам опет играо тетрис.

Сад би требало да учим за сутра. Уместо тога, куцам овај текст. Преспавао сам пола дана. Синоћ сам био агресиван, због умора. Кад сам уморан, брзо постанем нервозан, а онда изнервиран и агресиван.

Неки људи ти забију нож у леђа без разлога. Неки нож у срце са разлогом. Ја сам више од ових других. Кад ми пређу границу. Мрзим оне ситуације кад је неко ок са тобом, па те онда уништи, па те после тога још понизи и смеје ти се. Разбесним се. А можда сам само преагресиван кад сам нервозан. Ја бих то све по кратком поступку. Али овде није реч о мени.

Не брини, браћа те никад неће издати.

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive