10. јануар 2013.

Препарачке приче

Као препариран у 4.00 сам се пробудио јутрос. Већ неколико месеци помишљам како би било добро да се вратим на блог, али данас заиста то осећам. Не само данас, последњих неколико дана, оно од Божића. Срећни празници, узгред.

Осетили сте ви да нисам имао инспирацију. Осетили сте да ме нема. Волим ја тако да се тешим. Све у свему, недостајали су ми неки људи. Ови одавде, што сам некада свакодневно с њима ћаскао у коментарима. То је то.

Каже ми Јелена да би требало да читам. Каже да није ни чудо што сам необразовани љаљан и што немам инспирације кад не читам ништа. Ово друго сам ја преформулисао да би звучало лепше.

И ето, хтедох да узмем једног Мешу, да се подсетим како се приповеда, али баш ми се не да. Други пут. Засад, ето, само сам хтео да напишем да ћу се вратити с неким новим доживљајима Факлбери Сина.

Нисам ни курсеве похађао. Џаба сам их пријављивао. Али сам направио Вешала у флешу. Назваћу их Флешала, једном кад их пустим у промет да се сви играте.

Надам се да неко још увек зна за ово место :D Ајд, уздравље!

3 коментара:

  1. Jesi ljaljan. Realno. Zbrišeš, pa sad dođeš da bi mi (nam) rek'o kako ništa ne čitaš i kurseve ne pohađaš, već igraš vešala, za koja te je mrzelo više da cepaš papire iz sveske, pa si napravio ih u flešu. Jedino što je ovde kul je naziv. Flešala. Mami kez. :D

    A ti ljaljane, vraćaj se. Ozbiljno. Sa Mešom ili bez. Sa kursevima ili bez. Bilo kako. Ajd zdravo. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Реално, нисам ја ништа друго ни рекао :) Флешала ће бити, дакле. Добио сам неколико идеја од другара, само треба то реализовати, а баш и није неки моменат, фрка и на послу и на факсу. Можда ћу сутра радити на томе да се опустим мало.

      Е, ту сам ја. Знаш шта, оно, читао сам пре неки дан много мојих текстова и сконтао како сам некад био много бољи лик. Што сам маторији све ми више нешто фали. А живот треба постићи. Здраво ми био :)

      Избриши
    2. Polako. :)

      A što se ovog čitanja tiče, i meni je tako. Kontam kako sam bio kul lik kada sam otvorio blog. Sada i nisam baš neki. Al' ne smemo pustiti da nas život učini odraslima! Realno. :)

      Избриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive