20. септембар 2012.

Дан који крене наопако

Кад не рашчистим са собом претходни дан пре него што заспим, обично се пробудим уморан, суморан, тмуран, нервозан, изнервиран, мртав. Те ствари се дешавају кад заборавим да оставим оно што је било иза себе и да се окренем ономе што долази.

Неки се људи сваког дана буде тако. Ја, ето, имам ту луду срећу да сам колико-толико обезбеђен и да могу да оставим прошло и да се окренем будућем.

Па опет, нешто, не знам шта је, остане и врти се по глави и цела ноћ ми пропадне, иако сам је уредно преспавао, и јутро ми крене наопако.

То је кад на крају дана заборавим да размотрим све што се десило, да извучем поуке и да окачим врећу са прикупљеним искуствима тог дана о клин. Зато ме та врећа кад се пробудим још увек притиска и не да ми да је се ослободим.

И тад дођу Гоблини да ме разбуде... Неколико пута поновљена песма и онда се осетим будно. Дан може да почне. Мада знам да сам само заварао онај претходни и да ћу увече морати да се ослободим оба.



И оно што недостаје остаје за сутра. Прошлост је већ проживљена, остаје да се будућност регулише, увек изнова и изнова. И да сутрашњи дан буде бољи.

3 коментара:

  1. Takvi su moji dani, uglavnom. Ne znam kako to ide, al' ovo je već drugi put da otprilike u isto vreme slušamo istu pesmu. Prvo ona opuštajuća, sad ova... Ajd još jednom, pa da se prijavimo u Zonu Sumraka. :)

    Uzgred, bacio si me u razmišljanje. Kada niz "Nerasčišćeni dani" dostigne tačku nagomilavanja, pitam se, šta se desi?

    ОдговориИзбриши
  2. Skoro sam čuo izraz "ostane da truli u meni" za situacije koje nisu "odreagovane" na adekvatan način. Slikovito i vrlo blisko stvarnom osećaju. Neke druge stvari ostanu ponekad "nesvarene" (mislim da su to one o kojima si pisao). Ako se duže vreme vrzmaju okolo, ukisele se kao kiseli kupus. Nekad to može da se pretvori u neki novi kvalitet, nekad nas ta neprijatnost i tenzija teraju da preduzmemo neke očejničke poteze. Ponekad nam se to dopadne pa nam pređe u naviku... U svakom scenariju postoji hepiend u najavi. A bude - šta bude.

    ОдговориИзбриши
  3. Митомане, шта се деси, вероватно оболимо. То су они људи који су увек мрзовољни и ништа им не иде и само се жале и распадају се а не знају зашто.

    Чика Мико, прочитао сам једну лепу причу јуче, ево је овде. Каже да ни лоше ствари, па ни лоше одлуке, уопште не морају бити лоше. Приметио сам и да оно што је добро обично не разматрам на крају дана, него га узимам здраво за готово, а оно што се чини да је негативно обично морам да размотрим. И, на крају, врло ми је проблематично да размишљам о било чему кад ми се спава, а то је ових дана све чешћа појава.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive