13. септембар 2012.

Сајберкидз

Знате ону серију снимљену 1996. што се емитовала и код нас, што смо је ми деца гледали, што је била баш страва? Она три дечака и једна девојчица и неки лик који је направио пут у Сајберленд и зли Зорак који хоће да украде рукавицу и покори човечанство? А рукавица је моћна...

Е па то. Једва сам се сетио како се зове. Нема нигде торента, бар ја нисам нашао. Има пар епизода на јутјубу, чак и са нашим титлом. Изгледа да смо је само ми гледали.

Направио сам налог на fitocracy. Некад је било invitation-only, али је тај период прошао и сад свако може да се позове. И добио сам 26 поена. Урадио 7+5+6 склекова. Немам снаге ни фиоку да отворим. Оно, јес, у фиоци има 20 кила ствари.

Превео сам пар текстова ове недеље. Вратићу се у форму, ваљда, и за писање. Нисам много висио онлајн, како то обично умем. Нисам ни све курсеве одслушао, имам бар једно 8 сати неодгледаних клипова и 5 нерешених домаћих задатака. А сутра ми креће курс из предузетништва. Диван сам.

Насумичне ствари ми падају на главу. Мало сам се погубио од свега. Ни изражавање ми није најјасније.

Напољу је захладнело, пада киша. Може да се дише. Још нисам очистио собу, па ми је сад још увек прашина и поприличан хаос. Никад је неће завршити...

Морам да спавам, прекасно је. Сутра устајем у стандардно време - рано.

Зашто би неко уопште читао ово? Запитам се често.

1 коментар:

  1. Iz istog razloga zbog koga ti to pišeš. Razlozi su generalno precenjeni. recimo, postoji dobar razlog zašto su patkama trebale plovne kožice na nogama...

    Al'ajd' ti smisli dobar razlog za kog su nam đavola uopšte trebale patke?

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive