18. август 2012.

Све то једног дана прође

Цитирао сам Цециног текстописца. Или текстопискињу (постоји ли то, будимо родно равноправни?)

Око неких пара се вртим ових дана, стално тако. Паре дођу и оду, ја ћу да мало да их задржим, не превише, таман колико може да се одложи са стране. Као, решио сам да штедим. Па велим, боље да штедим у банци, бар за неки ђаво да ми служи овај уводни курс из финансија.

Кренуо сам и да радим. Мислим, то је све требало да буде пракса, али нам се осладило (и њима и мени), тако да ћу вероватно остати тамо још једно добро време. Док се накупи искуство и испуне обавезе и којешта још.

А да би све то успело, морао сам и једне не толико фине понуде да се одрекнем. Који ће ми ђаво, само се гомила нешто беспотребно. Него оно, планирам свашта па ћу морати да водим рачуна о парама мало више.

Него да смо ми живи и здрави. *срк Лава*

У последњих годину дана живот ми се нагло преокренуо по ко зна који пут, али сад већ видим некакве обрисе будућности, надам се светле. Ствари се стабилизују на свим плановима, колико год "нестабилно" деловале, и ја ћу се тог курса и даље држати.

Ето, нека ово постане некакав лични дневник, да пратим своје мисли. Можда искристалишем свима зашто је практичније не веровати у чуда и пустити живот да ради своје. Питало ме моје некадашње чудо пре пар дана. Још верује у бајке. Моја прича је кренула на боље кад сам послушао савет:

"Лакше решиће се ствари које иду својим током" - Крукс.

2 коментара:

  1. Него да смо ми живи и здрави. *срк Јелена* Драго ми да ти иде фино у животу. Само пичи. А Крукс, песма ме враћа на шине још откад сам је први пут чуо. Добра. И пиши мало, ш'а си се узент'о? :D

    ОдговориИзбриши
  2. Сад ми остаје да прочитам твојих сто милиона текстова што сам пропустио :D Мислим да се лагано враћам на блогове, потребно ми је то. Заборавио сам какво је задовољство износити свашта пред људе.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive