15. март 2012.

Одустанем од читања

Прочитам неки текст и схватим да немам појма шта сам прочитао. Прођем кроз листу непознатих речи и сконтам да ми је пола текста непознато. Одустанем од читања.

Прочитам наслов који ме не привуче. Одустанем од читања.

Прочитам наслов и делић текста. Не свиди ми се оно што сам прочитао. Одустанем од читања.

Прочитам пола досадног текста и онда схватим да има још 4 стране до краја. Одустанем од читања.

Углавном не одустајем од читања тако лако, али кад је мој блог у питању, најчешће одустанем од читања.

2 коментара:

  1. uh, to sam i ja primetila da mi se dešava, u poslednje vreme suviše često
    #rasejanost

    ОдговориИзбриши
  2. Svoj blog ne čitam, odustala sam odavno. :))

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive