05. фебруар 2012.

Ненаучни текст у недељу

Целе недеље сам се бавио науком. Поврх свега, сад би требало да напишем резиме протекле недеље везано за науку, технику и едукацију. Пренећу вам шта сам покупио успут.

За почетак, на P2PU (Peer to Peer University) постоје разне групе у којима прикључени људи једни друге уче разним вештинама. Линк који сам оставио директно води до списка група. Између осталог, оформљене су групе за полазнике Станфордових курсева из интеракције човек-рачунар и теорије игара. У опису стоји да су се ту окупили будући полазници, те да ту размењују идеје, питања и предлоге. О P2PU писаћу неком другом приликом, за сада нисам имао искуства са њим, али делује као интересантна платформа за учење.

Друга ствар коју сам научио је да је мозгу потребан период да се обнови и опорави после снажног притиска. Тај период може бити дужи или краћи, али је то период потпуне неупотребљивости и тада се не препоручује никакав већи мисаони напор (ако је то уопште и могуће извести у том стању). Имао сам неколико озбиљних блокада, данас око 13 је била последња. Блокаде су типично изражене у форми: знам све о појму, али не знам појам, или знам појам и нешто, али не знам остатак (који иначе знам). Не играјте се с мозгом.

Трећа ствар: трећа година није као прва и друга. Учите на време, да се не бисте после кајали и одлагали испите за следеће рокове. Будите одговорни према себи, то је најважније.

Четврта ствар: ако користите time таг у HTML5, немојте га користити за периоде пре Христа или у току Бронзаног, Каменог или последњег леденог доба. Неће вам успети.

Нисам писао о овонедељном обарању сајтова политичких странака и СОКОЈ-а као врхунца. Анони су то добро одрадили, али рат се наставља и покрет тек оживљава. Зато то остављам за неке нове дане.

Све остало је махом исто - и даље се води рат између креациониста и дарвиниста, и даље се тражи машина за путовање кроз време, и даље пада снег (о, да, морао сам и то да поменем). И да - фејсбук налог урађа плодом, као што сам и мислио. Стваран свет око мене...

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive