30. јануар 2012.

Како да се избавите из гомиле нерада

Ово је текст који би се могао свести на једну реченицу:

Почните да радите нешто.


Шатаут за Милка Грмушу, ово је било скоро па у његовом стилу :D Зашто скоро - ко га познаје мало боље, зна да он то никад не би тако празно рекао. Али, оставимо сад Милка, мог драгог учитеља, и вратимо се на мој текст. Дошли сте овде да читате шта ја имам да кажем, нисте ли?

Е, па, да вам кажем. Разлог зашто пишем овај текст у 3.47 (објавићу га у 8.00, наравно) је тај што сам јуче радио цео дан, негде од 12 (подне) па до малопре поменутих 3 (после поноћи). И, шта ми фали? Ништа! Можда ми се мало врти у глави, можда ми се мало више спава, али сам постигао напредак. Завршио сам пројекат, сутра ми остаје да напишем документацију и скинуо сам један посао с врата. Има их још, не бринем. Студирања никад доста.

А шта сте ви радили? Одгледали утакмицу. Одгледали другу утакмицу. Одгледали трећу утакмицу. Изашли на улицу, бацали петарде, махали заставом, или се набили под кревет да вам неки метак не улети у собу и чекали да све прође. Србовање и антисрбовање. Онда сте се пробудили из свега тога и наставили да гледате своју омиљену серију, јер је отприлике у то време њен термин. После целог дана гледања тв-а није преостало ништа друго него да одгледате још нешто и легнете да спавате.

И тако дан за даном. Овај дан је био екстреман, али се на слично своди. Смори вас то, ако вас већ одавно није сморило.

Нађите себи нешто да радите. Не мора то бити за паре. Само се занимајте. Паметније је него да бленете по цео дан у екран без икаквог корисног дејства.

Ајде, да вас видим. И покажите ми шта сте урадили. И ја ћу вама, кад завршим све. Лепо је делити своје успехе са другима. А да бисте постигли успех, морате радити нешто. То вам је мој учитељ причао стално, још увек вам прича, а ето, сад дошло и мени да вас подсетим.

Јер нисам знао шта да пишем.

6 коментара:

  1. Citiraću Istoka: "Najkraći biznis plan ikada - sedi i radi." 'Vala i neka si mi rekao ovim tekstom :)

    ОдговориИзбриши
  2. samo udri sinak! ;)
    ja sam evo položila pismeni deo ispita i spremam se za usmeni. biće pakleno. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Telepatija neka... Moj jedini jutrošnji tvit je bio skoro u dlaku isti kao tvoj podnaslov. A i u nedelju sam se napopravljao stvari po kući... Doduše, razlog je bio to što nisam imao srca da gledam Noleta kad je krenuo da "kiksira", vaterpolisti su se baš natezali sa montenigersima, a rukomet sam znao da će da bude za srčku... Naravno sve vreme sam "polugledao" pa su mi i rezultati bili polovični, ali zato me je danas baš krenula inspiracija... Ali mora da se čovek fokusira, i da uloži SVU energiju u SVE što radi.

    ОдговориИзбриши
  4. Џунглице, није џаба Исток то што јесте (није битно како ко гледа на њега, битно је шта заиста јесте) :) Нисам знао (ко фол) да си у том проблему, драго ми је ако сам ти помогао :Р

    Бранчестер Јунајтед, желим ти сву срећу и неопходно знање. Ја сутра (тј. трећег) на свој први усмени испит, и биће интересантно видети ме како се знојим пред професором док се он смешка :)

    Чика Мико, вредан сте човек, за Вас нема зиме. Читао сам скоро онај текст на Детозину о дизајну, у великој мери је истинит. На крају се увек види ко је био вредан, а ко се фемкао и кукао како ништа не ваља. Без максималног труда нема ни максималног учинка, и то је тачно.

    Емотивна, није ти фазон, што си таква према нашим колективним успесима које су постигли појединци који с нама немају везе? :D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive