19. јануар 2012.

Кога сопа пипа?

Све нас, драги моји људи. Вас који читате, мене који пишем, оне који су потписали јуче и они који нису.

Кажу да би свет стао кад би се Интернет угасио. Зато је и направљен тако да не може да се угаси. Међутим, у пракси се показало да тамо где нема Интернета, између људи постоји већа блискост и потреба да буду једни с другима. Управо због тога је и успела она револуција у Египту прошле године.

Узмимо за пример Википедију. Кад је нема, људи су у тоталном хаосу. Замислите данашњег студента да узме књигу у руке и потражи решење за проблем који решава. Надреално, зар не? Гугл, претрага, први резултат - Википедија. Отвори, прочита, сконта, реши.

Не могу рећи да нисам такав. Мислим, Википедији и не верујем увек и много, али ми је добра полазна основа за даљу претрагу и обично је при дну листа референци (не знам да ли ви то примећујете, али мени баш служи као листа извора од којих бих могао сазнати више).

И, није ово упутство за коришћење Википедије. Ни Гугла. Ни Интернета, у крајњој линији. Само сам хтео да кажем кога СОПА ПИПА. Баш све нас. Сваки сајт где је омогућено генерисање садржаја од стране корисника је потенцијална мета гашења. И онда би сваки могао бити black screen of death који смо данас тако често виђали свуда.

Ако вам није јасно, погледајте овај кратки едукативни видео са моје драге Кан академије. Схватићете, ако разумете.



И зато је јуче и овај блог био помрачен. Надам се да сте потписали петицију.

5 коментара:

  1. Blog nisam mračila, ali ljude oko sebe jesam - objašnjavanjem, linkovanjem, informacijama...

    Odličan post. Da, pipa nas sve. Da, brine me to. I, da, potpisala sam peticiju.

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo si verovatno već video:

    https://lh5.googleusercontent.com/-aNzhRRIZFbg/TxlF_p0lesI/AAAAAAAAEHk/WxkIqWu7cuM/w580-h435-k/blackmarch.jpg

    Jedva čekam.
    Potpisala sam sve što sam našla, prosleđujem sve što mogu i dalje, jedino blog nisam pomračila, ionako ga slabo ko i čita. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Одлично сте вас две то урадиле, хвала вам што браните Интернет!

    Да, за црни март сам чуо данас од колеге, биће наступајући месец јако занимљив. Вероватно ћу и о томе писати, све у своје време :)

    ОдговориИзбриши
  4. Da internet nije postao tako moćan, nepredvidiv i nezavistan, ne bi ni pokušavali da ga kontrolišu! A tek će i pokušavati!

    Sosa i Pipa se tiču svih nas, kao i predstojeća borba da se zaustavi ACTA!!!
    http://www.paradoksija.blogspot.com/2012/02/acta-kraj-interneta-kakvog-znamo.html

    ОдговориИзбриши
  5. Управо тако. О Акти још увек нисам писао, ових дана сам био што заузет, што болестан. Слобода на Интернету не сме се укинути ни на који начин.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive