16. јануар 2012.

Животни рецепт из цртаног филма

Сетио сам се јуче ове песме. Уз њу сам се пробудио, уз њу сам се успавао.

Сад, кад боље погледате, то је оно што је мото овог блога. То је и мој мото, и оно што покушавам да усадим другима у главе. Држати се онога што је заиста битно, не бринути због небитних, непотребних, сувишних и непроменљивих ствари, не оптерећивати се стварима које нису заиста неопходне и уживати у животу у складу с могућностима.

То не значи да не треба ништа мењати, нити значи да треба све прихватити здраво за готово. Треба истраживати, усавршавати се, напредовати, али од живота не правити обавезу и мучење, већ прихватити све као једну велику игру. У игри званој живот важно је потући све бриге.

Цртани сам гледао одавно, више се и не сећам приче, али ми је ова фантастична мелодија остала урезана. Да не дужим.

2 коментара:

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive