12. јануар 2012.

Деда бабу гледа

или Како да пронађете инспирацију

Дошло време за насумични текст. А ја насумично пустио мисли, и немам појма шта ћу. Оно, радио сам нешто јако интелектуално, и већ уморан и никакав треба да напишем нови текст. Отклањање грешака је најинтелектуалнији део програмирања, а ја стигао и да напишем програм и да отклоним грешке у само неколико сати.
... Само неколико капљица уља за припрему помфрита? Колач у тигању? Немогуће!
И тако почео да тражим инспирацију. Прочитао сам и један текст о отклањању анксиозности. Није то лоше, мада опет ништа ново нисам сазнао. И онда ми наједном у глави крене песма:
Деда бабу гледа, а баба му не да, деда бабу гледа, а баба му не да...
Прочитам текст песме, и наједном се пронађем у оном делу кад баба каже: "На сунцу си много био, сладолед се истопио". И тако сам добио инспирацију.

Мислим, ово све нема никакве везе с мозгом. Има, заправо. Мозак ме некако навео на ту песму, а да немам појма како. Нисам је чуо већ вековима. Заправо, никад је нисам ни чуо у целости до данас. А иначе сам је чуо можда два пута у животу највише. Само тај пусти рефрен...
Деда бабу гледа, а баба му не да, деда бабу гледа, а баба му не да...
Просто невероватно како ти се ствари уврте у главу. Стварно си као врућ восак док си клинац.

И тако, да не дужим. Ово је био насумични текст. Бесмислен, тотално. Јер да сам стварно хтео да, не дај Боже, пишем о млохавој ћуни, као Чоловић, ја бих дрпио песму од Хладног пива. Али не, ја сам хтео да пишем о сладоледу. Јер сладолед није никакав кад се истопи на тањиру уз палачинку. Али уопште није лош кад се истопи у гомили чоколаде, плазме, пудинга и којечега. Живео сладолед!

А, ево вам и песме, ако баш хоћете да је чујете. Не одговарам за дојке у позадини.


2 коментара:

  1. Životna istina.
    Budi srećan, jer kada pobeliš bi će ti svaka baba lepa i ako se tada usudiš da je "pitaš" znaš kakav ćeš dobiti odgovor. "Ubio te Bog gde si bio kada sam bila mlada".
    Miša

    ОдговориИзбриши
  2. Јес, вала, чуо сам за тај одговор. Нисам га чуо својим ушима, али ми је познат. Чудне су бабе.

    Ма нек је свака баба жива и здрава, а ја с овом једном која ће, дао Бог, бити баба кад ја будем био деда, нећу имати проблема. (а потајно у глави ми одзвања: "Само се ти надај...") :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive