01. јануар 2012.

Нови режим рада

Пре свега, поштовани читаоци, срећна вам Нова година, да сте ми живи и здрави и да остварите све своје амбиције за ову годину. Ако немате ама баш никаквих амбиција, брзо набавите неке, живот не чека!

Ово је први, такорећи почетни, текст у овогодишњој серији. Ова година је преступна, има 366 дана. Да прорачунамо:
366 = 52 * 7 + 2; 7 = 3 + 4; 52 * 3 + 2 = 158
Ако се нисам зезнуо у прорачуну, дужан сам вам, после овог, још 157 текстова ове године. У овом тренутку делује ми амбициозно. Па опет, ево шта статистика каже:
ГодинаБрој текстова
200840
200974
2010215
2011108
просек 08-11109.25
просек 10-11161.5
Одавде се види да сам највише писао у 2010. години, и да сам тад далеко премашио 157 текстова. Такође, ако не рачунамо прве две (тј. годину и по, с обзиром на то да је рођендан блога 6. јун), у просеку сам писао 161 и по текст годишње. Чак и у овој години у којој ме је више пута стрефила лењост, постигао сам у просеку један текст у 3.37 дана. Из свега овога дефинитивно се може видети да ми је оптимум између два и четири текста недељно, па сам решио да узмем средину.

Наравно, све ово са статистиком урадио сам накнадно, када сам већ донео одлуку да ћу писати три текста недељно. Ето, и научно сам поткрепио свој овогодишњи план.

Приметите да сам за два дана која су "вишак" такође наменио текстове. Први дан 2012. је недеља, последњи је понедељак. Распоред часова за ову годину је:
ДанБлог
ПонедељакШтриц-штриц
УторакNoob C Coder
СредаNoob C Coder
ЧетвртакШтриц-штриц
Петак:7
СуботаNoob C Coder
НедељаШтриц-штриц
Евидентно ми радна недеља за овај блог почиње у понедељак, а за онај други у среду.

Ето, сад кад сте обавештени, знате шта да очекујете од ове 2012. Пријатно читање!

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive