16. децембар 2011.

Срећна Нова 2012.

MMXII
Првог јануара 2012. почиње нова сезона на овом блогу. Ја то најавио данас. До тада ће блог бити у припреми. И даље ћете бити у могућности да прегледате старе текстове, али до краја децембра (тј. ни у наредних 15 дана) неће бити нових текстова.

Какво изненађење спремам? Никакво. Заправо, само сам решио да натерам себе да у следећој години пронађем свој темпо писања. Пробаћу да објављујем три текста недељно, у тачно утврђено време. Ово ће ме натерати да радим много више и одговорније него што сам до сада радио, а да опет имам времена за одмор. На идеју сам се, поред зилион других текстова, коначно решио уз кафицу која ми свакодневно на мејл стиже од Бранчестер (Јунајтед). Раније ми је деловало да је поштовање одређеног распореда сувише тешко, али су ми њене кратке форме показале да је то заправо јако једноставно, када се има у виду забава и радост коју сваки нови текст доноси.

Поштовање оваквог распореда на два блога паралелно натераће ме да останем у форми и професионално, и блогерски. Поврх свега, биће ми задовољство да натерам себе да блогујем поново, не схвативши то као обавезу, већ као професионалну дужност.

Хвала и свима другима чији су ме текстови инспирисали на то. Између осталих, ту је Ива Танацковић која је такође прошла кроз сличан подухват објављујући по један текст на дан, као и незаобилазни Darren Rowse, о коме би његови текстови рекли много више од мене.

6 коментара:

  1. Сјајно! Требало би и ја да почнем тако!

    ОдговориИзбриши
  2. Da okrećem novi list - nikad ne bih izabrao 1.01. Ili ponedeljak. Namerno bih počeo 3-4 dana ranije - i to u sredu, ili četvrtak.

    Da razbijem maler.

    ОдговориИзбриши
  3. Pa srećno! Zavisi od tvojih obaveza, posla, porodice,...ali nije lako uklopiti sve to sa redovnim pisanjem, pogotovu ne u isto vreme. Tri puta nedeljno je dobar zalogaj, i za napisati, ali i za ispratiti i pročitati.
    Ali dobro, probaj! Znači će ti, kakvi god rezultati bili!

    ОдговориИзбриши
  4. Piči vojvodo. Ne bude li te u januaru, aj zdravo da znaš. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Олујо, почни, шта те спречава? Срећно! :)

    Чика-Мико, и ја бих разбијао малера, ал га нема на видику. Не осећам чак ни његов мирис. :)

    Марјане, хвала, осећам већ сада да ће бити густо, као да већ не постижем иако још нисам ни почео. Па опет, у том додатном притиску и јесте чар. А хоћу да тестирам себе и да видим колико могу, па ко дуже издржи, ја или ја :)

    Митомане, не брини, бар у јануару ће ме бити сигурно. Испоштоваћу ултиматум. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Samo napred. Disciplina je ponekad sjajna stvar. Jedva čekam.
    Srećna ti Nova godina :-)
    P.S. Kada imaš vremena, idi kod mene na blog i pročitaj post o tortama,tj o Vasinoj torti. Baš me zanima da li si u Paraćinu čuo za tu priču?

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive