26. септембар 2011.

Пробуђен у сну

Не престаје. Као лудо. Не знам шта му је. Мало каска, мало трчи, па поскакује. Заробљено, ал' се не да, хоће напоље, кроз жућкасте решеткице да се пробије. Не капирам да ли то је све од хемије, никад нисам знао како функционише. Од неких сам чуо да је све то насиље, зато само бије, бије и не престаје. Не знам како да га питам да л' је лудост све, јер у смислу бесмисленог нашао сам се. Престао сам и да памтим речи пренете. Лаган као паучина њихао сам се, скупио у лету снове све најдивније. Разишла се магла, да туче престало је.

9 коментара:

  1. Хип-хоп песма? Свиђа ми се!
    Иначе, први пут могу да кажем за изглед твог блога да је леп. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Није баш хип-хоп, више сам је замишљао уз гусле, али може бити ;) Испунила је своју сврху, то је најважније.

    Хвала, и ја мислим да је овај дизајн пун погодак и јако позитивна промена. Још да средим неке елементе странице и то је то :)

    ОдговориИзбриши
  3. E Tomcaa vrlo osvežavajuća promena bloga. Dobro izgleda. E na moj chat sam tek sada video da ste mi pisali. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Захваљујем :) Брате, ажуран си, свака част, још мало па као ја :D

    ОдговориИзбриши
  5. Гусле су вероватно први пут (захваљујући теби) чуле речи као што су "капирам", "хемија", "функционисати". О "решеткици" и да не говорим :) Добро је, заиста :) Чак сам помислио да је то нечија туђа песма која ти се допада, па сам питао Гугл да ми разреши мистерију.

    Мени је дизајн можда за нијансу прехладан, а ове шаре са стране асоцирају на архитектуру. Али видим да се већини допада :) У суштини је добро, прегледно :)

    ОдговориИзбриши
  6. Хвала лепо, има смисла прогуглати, кад ниси сигуран :) Ово је мој својеручни рад. Тј. својемождани, али добро :D

    Не знам, осетио сам да ми треба плаве. Са опаском о архитектури се слажем, али нисам могао наћи ништа боље у оним основним пакетима, а мрзело ме да тражим даље :)

    ОдговориИзбриши
  7. Divan tekst, baš teče, onako silovito, slobodno. Oseti se svaki udar, sve sa zvučnim efektima, i nekim psihodeličnim bojama uz to. Slatka patnja, divna i brutalna, emotivna i fizička u isto vreme. Moram reći da tačno znam kakav je osećaj. Ne mogu ti opisati koliko je divno znati da si srećan.
    :-)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive