30. јун 2011.

#SMDay 3: О успешној стратегији продавања

Ова прича заиста нема превише везе са друштвеним мрежама, али се може успоставити аналогија. На крају крајева, друштвене мреже не морају увек имати везе са Интернетом. Односно, некада нису морале имати...

Замислите једну мапу, и на њој исцртане линије између Вас и особа које познајете. Линије које сте исцртали су гране једног графа, чворови су особе. Овакав граф често моделује и односе на друштвеним мрежама.

Него, да се вратим на тему. Седимо Ћики и ја јуче на улазу у Кнез Михаилову из Сремске. Знате, има оних контејнера тамо, па има онај зидић, па бетонске коцке... Е, на тим коцкама седимо. Млатимо неку празну сламу, што о порнићима, што о математици, што о оружју, што о комунизму и плановима за светску доминацију. Стандардна прича.

И прилазе нам две слатке девојке, једна мало слађа но друга (то смо после приметили), обе речите, са осмехом на лицу и - честиткама у рукама. Знате, оне честитке за помоћ... сад ћу вам рећи (узима честитку и чита)... Дневном боравку за децу и омладину са сметњама у развоју Обреновац. Заслужују помоћ, свакако.

Ћики без лове тотално, ја имао још шестсто динара што ми остало од маркице за превоз. А оне све на фињака, прво да те питају за здравље, те да ли си вољан (што се после на фињака исто претворило у "мораш, од обе"), осмех, причица... Она има још 3 комада, ова друга лепа има 9 (тотално нелогично, или логично у другу руку, после смо то размотрили). А ја као ја, кад ме ухвате у шему за помоћ, не могу да одбијем.

Елем, рекох не могу да узмем од обе, јбг, требају ми паре (...за пиво после xD) Ма, хајде, као, изабери. И узмем ја једну лепу жуту, на којој Душко замишља пенетрацију а Лола једва чека (и о томе смо дискутовали после, порнићарска деформација).


А колко то дође, 200? Рекох, једино ако има да ми врати кусур од 500. Она лепа се развукла по Кнезу да тражи кусур, ова елоквентна ми да честитку... И тако ти ја купим честитку за 200 динара, лепа дође, врати ми кусур и да ми још једну на поклон. Фино.

Једини проблем је што на честиткама пише да је цена 100 динара.

Порнићарска деформација xD

И то ми је било тотално симпатично. Толико да сам после, кад сам срео још пар њих, питао да ли могу да их питам нешто :)

Цуре дефинитивно знају посао. Она лепа је чак испала и фер :)

Наравоученије 1: увек има бољих продаваца магле од забленутог мене.

Наравоученије 2: купуј преко Интернета, постоји дугме Cancel, а физички изглед продавачице те неће деконцентрисати.

Наравоученије 3: ако продајеш, препусти купцу да одлучи колика је цена. Он боље зна од тебе.

Наравоученије 4: ако продајеш, поведи и лепу колегиницу са собом, упалиће.

15 коментара:

  1. Žene, ah žene, cccccccc. Pa dobro si bre pazario, mogao si i gore da prođeš. Mislim, šta da si trebao da se prućiš ovoj lepoj za neko pićence? :D

    ОдговориИзбриши
  2. Звери, хтео сам, стварно овог пута, али где да је водим на пиће са 400 динара, да се брукам... Иначе, имали смо и сусрет с неким Туркињама, додуше мало старијим (а мени, хвала Богу, никад није био проблем да се здружим са женским особама које су по годинама блиске мојој сестри, за разлику од оних које су мени по годинама ближе), водили их да им покажемо где да пређу Бранков мост, пошто су се изгубиле на мапи... Е, с њима бих још пре отишао на пиће, но беспарица сустигла :(

    ОдговориИзбриши
  3. Ma znam, no ne znaš da li su ribe bahate, il' će se zadovolje sa po čašom česmovače. A ovo, matore koke i tako to, hehehehehe. Doduše ne znam koliko godina ima tvoja sestra, a i nije moje da pitam. ;) Mogli ste bre te Turkinje malo da prošetate po Beogradu, a ne da sirote same lutaju. :D

    P. S. Dobar ti ovaj psihopatološki test, idem da ga uradim. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Сестра седам година старија, у поверењу :) Па то кажем, са овим млађима никад не знаш шта да очекујеш, ове старије већ имају неку културу и релативно лако на основу појаве препознаш шта те очекује :D Не знам зашто, ал стварно сам се увек уклапао у та старија друштва.

    Да, требало је, него смо чекали још једног ортака по договору, није било фер да га издамо. Ето, због ортака пропустих и ту прилику. Какав сам лик... Највећи црњак што је он мртав 'ладан после рекао: "Па што нисте отишли?" xD Наравно, то бих и ја рекао њима да је таква ситуација била.

    Ортаклук је жешћи бедак.

    Е, тест не знам одакле сам покупио. Изволи, ради, па качи резултате. Ваљда зависи од расположења :)

    ОдговориИзбриши
  5. Što kaže, lepa razlika u godinama za naobrazbu, cccccccc. Pa da, ortak ortaku oči ne vadi, pa sledeći put imaj to u vidu. ;)

    E, da, uradila sam test, ali neću da ga kačim na blog, ne uklapa mi se u koncepciju koje nema. Mogu da ti pošaljem na mail, ako si radoznao da vidiš rezultate, a i ne moram, kako hoćeš. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Следећи пут пре него што седнем негде, дигнем оно што је остало од стипендије с банкомата, за сваки случај. А онда је све лакше :)

    Лепо си рекла то - можеш, а и не мораш, твоја воља (твој је и тест, на крају крајева) :) Мени испало све нешто на пола, изгледа да сам половична личност...

    ОдговориИзбриши
  7. Hehe, znam kako ti je. Jedno vreme nisu mogli da promaše moj lokal. Rekoh aman dosta više, ne mogu svaki dan da kupujem, u redu treba da se pomogne ali ima i drugih lokala oko mene. :D

    ОдговориИзбриши
  8. Знаш ону која је више пута успешно цитирана од стране многих читалаца (можда сам и ја негде написао): "Не је*е леп, него упоран"? То је у потпуности принцип њиховог посла :D

    И веруј, ниси једини који им то каже - и људи из других локала им кажу исто. Сви се питамо зашто баш ми :)

    ОдговориИзбриши
  9. Нешто размишљам шта је са људима који имају много новца. Морам да наведем Ђоковића као пример, иако против њега заиста не мислим ништа лоше. На пример, он помогне некоме коме је помоћ потребна. Али, у исто време купује себи јахту. Океј, заслужио је, није ником украо, зарадио је, тренира откад зна за себе. Али, можда је тим новцем некоме буквално могао да спаси живот. Колико год да помогнеш, никада није доста. И ту се можемо вратити на ону причу о камили и игленим ушима.

    Невероватна ствар, али када год помогнем некоме, имам осећај да ми се то увек врати. Не на оном свету, већ на овом, овдашњем (и то релативно брзо). Очекуј неки добитак :D

    ОдговориИзбриши
  10. У праву си, никад није довољно помоћи. Зато се трудим колико год могу и где год стигнем, како год могу.

    Веруј ми да делимо исти осећај :) Не очекујем никакав добитак, заиста ми није то важно, али знам да карма заиста функционише на свим нивоима (па и на нивоу једне секунде у животу), како год то звучало једном хришћанину ;)

    ОдговориИзбриши
  11. hhhh, nema, oguglao sam na zenski izgled. Ma da pocnu da mi puse...hm tada bih mozda i kupio :).

    Ali taj vestacki kez i finoca, ma paljba! Nista nikada nisam kupio od tih ulicnih promocija. Jedna me pratila 100 metara i tvrdila je da ce da mi proda to nesto i smarala, bukvalno samo sto me nije zaskocila i drzala da kupim. ali jok.

    Nekada kazem "ko ce meni da pomogne?" nekada "odjebi" nekada "odmori " nekada samo cutim.

    ALi nikada ne kupujem. Pre svega jer nemam para, zivim sam, studiram, imam samo da jedem a pod dva i da imam ne bih dao, jer meni niko nista u zivotu nije dao.

    Veruj mi Tomice, kada malo odrastes nece ni tebe izgled da zavede, onda ce ribe poceti da ti nude dupe i sise ;)

    samo budi hladan videces ;)

    ОдговориИзбриши
  12. thevodkanockers, недодирљив си, зар не? :)

    Имам и ја обичај да одмахнем главом и кажем не, али не знам, ваљда сам био добре воље.

    Пази на карму, за мене не брини ;)

    Миљо, доста је животне школе на овом блогу, углавном сам учио на грешкама... Но, поправљам се :)

    ОдговориИзбриши
  13. Ovo što Stefan reče je vrlo zanimljivo, i mogu da potvrdim. Nisam uspeo da odgonetnem da li je to samo OSEĆAJ da se nešto pozitivno dešava, ili stvarno neki "upliv".

    Zato gledaj da budeš što ćešće dobre volje, pa makar ostao bez para. Osim ako ti nije cilj da postaneš tajkun?

    ОдговориИзбриши
  14. Можда је боље што сам сачекао да одговорим на ово... Није ствар само у парама, управо добра воља је оно што нам "скупља бодове" за добру карму :) Ето, од ноћас ми је већ три пута налетела помоћ у прави час, некако сама од себе. Стварно мислим да систем функционише :)

    И не, никако ми није циљ да постанем тајкун, то је превише бриге ни око чега.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive