24. јун 2011.

Мало о фамилији Culicidae

Разврстани су они у три племена, као Словени. Само што нису Јужни, Источни и Западни него Anophelinae, Culicinae, Toxorhynchitinae. Појма немам шта све ово значи, али хтео сам да им видим порекло.

Мени ретко навраћају у госте. Не знам зашто, али тамо где сам ја, ако сам сам, нема их. И моја фамилија углавном не може чудом да се начуди како то да им свима долазе у невреме (они увек долазе као незвани гости), само мени никако. Свима сметају, сви се на њих жале, а ја их не примећујем око себе. Наравно, само кад сам сам. Кад ми се неко приближи, обично га прати и бар један представник ове чудне путујуће фамилије, расејане свуда по свету.

Комарац
Mosquito by Alvesgaspar

Упаљено светло, угашено светло - исто је. Нема их, брате. Дође сестра, пита ме за савет. Не знам шта да јој кажем.

Свуда су око нас. Сви се жале, чим дође лето. Разголитите се, а онда вам пију крв. Обожавају то да раде.

Фармацеути зарађују на томе. Али од мене не. Ја тих брига немам. А вама ко је крив - кад не знате да се споразумете, чешите се.

У чему је поента? Немам појма. Ето, хтео сам да се похвалим да сам у мирнодопским односима са комарцима. Углавном ме заобилазе, не знам зашто. Имају, ваљда, неки интерни договор. Само један је слетео на мене овог лета и кренуо да срче. То му је била последња вечера. Изгледа да је то био Комарштуница.

5 коментара:

  1. Hahahahah, extra :)))
    Pridruzujem ti se.


    Samo napred!
    Pozzz

    ОдговориИзбриши
  2. A ovo me podseti na
    http://www.explosm.net/db/files/Comics/Rob/mosquitos.png

    ОдговориИзбриши
  3. Охо, Креативна душице! Шта се дешава, дуго те нема? Добро нам дошла назад, хвала ти на подршци и - пиши нешто :)

    Пиксел, интересантно, тога се нисам сетио. Мало је чудно, не мислиш? :D

    Кад нешто забасам овако, потпуно заборавим на блог. Извините због тога.

    ОдговориИзбриши
  4. Tebe totalno neće? Mene ponekad, ponekad hoće; ali uglavnom, pored moje majke koja je medijum za njih, druge ljude neće ujedati. :D

    ОдговориИзбриши
  5. Oh moja krv kao da im desert, onako kao to svi vole i navale i ja budem sva crvena do kraj aleta od ujeda :D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive