04. јун 2011.

Мој први твитап - #cttw

Ма нема силе да не напишем овај текст пре него што се поново бацим на учење :D

Прво - што је све испало тотално спонтано, нисам имао појма да ли ћу ићи, да ли ћу стићи, ни са ким бих могао отићи (лепа реченица? :)). И кад сам то твитнуо, @skljuc је брзо реаговала и претворила моје "можда" у "да", а цео мој 3. јун 2011. постао је као цртани филм. Био сам еуфоричан, радовао се, успут јурио тамо-овамо по граду са лаптопом (који је послужио скроз другој сврси јер професор није дошао да чује моју презентацију!), теглио 30кг хране од станице до Зелењака узбрдо убрзаним темпом (а колико сам ван кондиције, то је отприлике као гурање камена узбрдо, само што сам ја свој камен носио у рукама). Бескрајно захвалан сестри што ми је испеглала мајицу док сам се ја зачас средио (шта ти је војска, само никад у њој нисам био). И она седамнаестица, кад ће више кренути...

И тако, нађох се у Блоку 25, а око мене нигде никога... Тек, прилази ми једна фина госпођа, лаганим и сигурним кораком, а ја покушавам да проценим да ли трипујем или ми заиста прилази. Ето, тако је то изгледало :D И могу вам рећи да је Шкљуц (да, није Скључ! поново сам био у праву :Р) стварно царица, од почетка до краја практично ми је тамо била као мама, водила ме од човека до човека и упознавала с људима које у животу нисам видео (сем на ТЛ, наравно) и о сваком је имала неку анегдотицу :) Тако сам се прво упознао са @jasnamatic, скроз лудо је било кад је наишла @ZabaMala, па @lajavikrelac (не звучи вам занимљиво?), наравно - нисам смео себи да дозволим да не упознам @vjevrosimovic пошто нас је човек овако лепо окупио; врхунац - долазе @ZlaPatofna и @NenadPantelic с којима смо остали да седимо (а и стојимо :)) до краја вечери.

И, човече, ја скроз онако повучен, мада опуштен, ни да бекнем... По обичају. А они, људи, расплели причу као да се знају сто година - доста ми да седим с њима, бацим каткад поглед на небо и осећам ту хармонију живота. Једино што је незгодно кад имате више од једне занимљиве конверзације око себе (а скоро све су занимљиве), па не можете да пратите као на ТЛ - све је у реалном времену, изговорено се не понавља и не ретвитује... Мозак ми се заморио у тим покушајима :D

Сврнуше ту и @ivancosic на кратко, па @nebilebilekulus (!Ааааааа коначно сам запамтио, избламирао сам се тотално - пратим човека а не могу да преломим како се зове :)) на мало дуже, па @neshasr... Сви доприносе хармонији, сви весели, чили, ведри, спремни на разговор и дружење (и ја сам испрва био спреман, али ми је маца појела језик, а еуфорија мисли). Јесам се изјурио у току дана, немам појма одакле ми енергија, али ми је невиђено драго да све то нисам пропустио!

Баш штета што нам се @iva_tanackovic није придружила, али пао је договор да је следећи пут њено присуство обавезно. Ја сам позвао и @EddieMcCleister, али човек није имао појма где треба да дође, па је радије остао у дому. Фалио је и @aleksandar6630, али је имао другу журку са које није смео да изостане :D

Ето, после вишесатног мудровања, закључио сам да смо сви окружени фантастичним људима и да је само потребно да се нађемо. А најбоље што сам умео да кажем (јер ја умем само да пишем) било је отприлике:
Страва, много ми је било драго што сам вас упознао, стварно сте супер, значи оно... Немам појма, писаћу нешто по твитеру.

Јеа... По глупости сам заслужио да се нађем у оном "Антидепресиву", само што нисам јавна личност.

И нису ми дозволили да платим такси.

Ноћни 704, па кући, а успут твиткање с телефона :)

Велико хвала, народе, још једном. Једва чекам да се видимо поново. Шта друго да кажем... Живот је леп :)

Ја фотке немам, али нема везе, важније је имати људе ;)

PS: (После сам се сетио) ево албума од ComTrade :)

17 коментара:

  1. Predivni ljudi koji vrede vise od bilo kojeg bogatstva.
    Znam o cemu pricas!

    ОдговориИзбриши
  2. Деда, много сам се заглупео, толико утисака да је немогуће да све стане у један текст... До следеће прилике, можда и на Вас (или тебе, не знам више) налетим, било би ми драго :)

    ОдговориИзбриши
  3. ToMCaaaaa ima prebijemo macu, napravićemo do nje punjene tikvice. Drago mi je da smo se upoznali, pa biće Bože zdravlja još prilike. A povešćemo nekog kera da rastera mačke, da ne bi gadure jele jezike mladih Srba, Blogera i Twitteraša.

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je da smo se upoznali, Milane :)

    ОдговориИзбриши
  5. Kmeeeee!!!!! 'Oću i jaaaa :( Drago mi je da ste se upoznali i da vam je bilo lepo :)

    ОдговориИзбриши
  6. Snežana @skljuc04. јун 2011. 16:19

    Hvala Ti na lepim rečima i mnogo mi je drago da nisi džabe odvojio dragoceno vreme, za učenje.
    Treba da te tviteraška zajednica upozna, jer bilo bi šteta propustiti tu priliku. Zaista "vrediš" :***

    ОдговориИзбриши
  7. Kao što rekoh, sledeći put sam tu. Super si ovo napisao, volim neposrednu iskrenost bez oportunizma.

    Od kakve to mačke pravite tikvice, baj d vej? O_O

    ОдговориИзбриши
  8. Милоше, није само тако као што изгледа, било је феноменално, бар мени :)

    Небилебилекулус (ово ме још увек одушевљава :D), средићемо то, сигурно. Генерално свако моје упознавање са неким састоји се из опсежног посматрања, тако да први пут обично пустим друге да причају. Обећавам да ми следећи пут маца неће прићи :)

    Џу, патиш да ме видиш поново, зар не? :D Овај, па да, скупићемо се током лета сви негде, сигуран сам да би уживала са овим људима као што сам и ја :)

    Снежо, хвала Вам што сте ме натерали да изменим дневни ред и да проведем вече са свима вама. А ја заиста нисам ништа посебно без својих пријатеља :)

    Ива, реч је о мојој генералној ћутљивости и затворености кад сам први пут у неком друштву. То се мора превазићи :) Надам се да ће ускоро поново неко окупљање, па се тамо видимо.

    И још једном, Иване, Небојша, Јована, Снежо - драго ми је да смо се упознали, и једва чекам наставак дружења! Хвала вам што сте ми улепшали дан (толико да сам и заборавио како је катастрофалан био на почетку).

    ОдговориИзбриши
  9. Super, baš lijepo što si se i malo odmorio od učenja, a još više što si upoznao pametne i dobre ljude. Stvarno, moraće tviter zajednica da se angažuje da te što više odmori i relaksira, da nam ne kmekneš od tog fakulteta :D

    ОдговориИзбриши
  10. Opako veče.
    Drago mi je da smo se upoznali, tj. da nas je draga @skljuc upoznala :)

    ОдговориИзбриши
  11. Леее, Милко, да није наишла Александра ја бих те скроз игнорисао... Ето, опет те женско извукло :Р Па мораће, и ја кажем, али мени је драго да је то сад овако спонтано кренуло, следећи пут биће сигурно још боље, кад се одомаћим :)

    Жабо Мала (јој како шашаво звучи :)), добро ми дошла на блогче. Ја мислим да веселију и раздраганију особу од тебе, за све време које сам провео тамо, нисам видео. Свака ти част на толикој енергији, и баш ми је драго што смо се упознали!
    Ма, ко зна шта бих ја без @skljuc тамо и да ли бих уопште дошао, тако да њој иду све заслуге што се моје вечери тиче :)

    ОдговориИзбриши
  12. Bejase ludo i nezaboravno, ali me je licno iznenadilo sto je bilo jako puno novih i nepoznatih ljudi. Obicno bude 80% poznatih l(n)ikova :)

    ОдговориИзбриши
  13. Здраво, дечко са шеширом Plagosus :D Нисмо се упознали, видели смо се, следећом приликом вероватно хоћемо. Сигурно си у праву, ја сам видео гомилу људи које нисам препознао поред доста вас које сам знао од старта. Постоји та екипица, та срж сваког твитапа, којој нисам баш одмах у старту хтео да прилазим да не испадне да се утрпавам, ипак сам новајлија. Једног дана кад порастем бићу #kizaapruvd :D

    ОдговориИзбриши
  14. Данас држим презентацију о минимализму. Ово је доказ мотоа "Less is more", једна реч ми је улепшала дан. Хвала, Зоране, добро ми дошао на блог! :))

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive