21. јун 2011.

Нови пост

Осећам се некреативно, одсутно, запостављено, усамљено, усиљено, уништено, пепељасто, суморно, безнадежно, немоћно, тужно, смешно, изиграно.

А све то поред толике радости. И без разлога.


Осим што сам некреативан, незанимљив, па стога и невидљив. Не заслужујем пажњу.

ШКК причам?

оОпет лечим коОмплексе. А таман сам биоО у метафизичким воОдама, оОдвоОјен оОд живоОта. КакоО сам се вратиоО? ЗаштоО?!

Енеде. Јадан овај блог, шта све мора да трпи од мене. Али од мене бар нешто трпи.

3 коментара:

  1. PrOOći će te glOOva za pOOr dOOna. Onda ćeš da vaskrsneš ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Ша је со тобом... Почела си да бркаш о и а :Р Хеј, ма није то ништа, само фаза... Мало, чисто да се одржи равнотежа. Знаш већ.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive