13. јун 2011.

А јеа...

Сваки бесциљан текст овде доживи необично велику популарност, а ја не знам зашто је то тако. С тим у вези, ни овај данас неће имати ништа више смисла, чисто да останем у форми.

Знате, нећу да вам се жалим. Сморио сам више. Ни на твитеру ме нема у последње време. Нема ме ни овде. Једино где сам мало био (реално) је она причаоница коју смо отворили. Тј. Топи је отворио, ја сам је мало уредио и сад је то, онако, званично. Константно гурамо рекламу на твитер, али то је твитер, а твитераши нису баш прави за IRC. Разумете шта хоћу да кажем. И ту сам као робот, укључим mIRC и чекам да зазвони неко, пошто зврји празно, а ја радим друге ствари. Тако ме једино то не омета :)

Стварно би било ред да навратите тамо. Ако ништа друго, да нас подржите :Р

Ево, Топи сад нестаде, пукла му веза. Опет сам остао бескрајно сам на каналу.

Енивеј, ових дана се доста радило. Изнервирао сам се безброј пута, углавном због преправљања багова које нисам ја направио, па нисам могао да их нађем. То су страшне ствари.


Сад, кад је све мање-више прошло, спремају се испити. Имамо нека испитна питања, ни горих питања, ни горих одговора. Мислим, одговоре смо исто нашли. Наравно, ја сам их прво тражио другачије, али онда кад сам пронашао и видео како изгледају ови који су као "званични", рекао сам себи да нема смисла претурати по књигама. Ипак, мислим да ћу тумарати по књигама за свако питање опет, јер су и одговори бесмислени и не могу се научити.

Ових дана сви нешто пишу о сексу. Постали су мејнстрим. Чак и Ива, од које се то очекивати могло најмање :P Тако, ја нешто размишљам јутрос, како ја уопште не пишем о томе. То је ваљда јер немам проблем са сексом. Јок, бре, брате. Неки мисле да сам исфрустриран. Зашто? Па, као, секс ми је фрустрација. Леба ти? Онда нисам исфрустриран, нема секса - нема фрустрације. Да. Није ваљда да то толико избија из мене? Ма 'ајте, молим вас.

Осим тога, ових дана сам доста кодирао све и свашта. Морао сам чак и да се бацим на програмирање mIRC-а, јер су ми се помешале скрипте па сад свашта багује. Али debug програма који ти асистент да да наставиш на њему је нешто непроцењиво. Мислим, ти наставиш, уградиш своје функције, све то лепо функционише у теорији али - негде пуца. Зашто пуца? Баја ти дао код који не ради оно што треба. Ако знаш боље - испрограмирај.

Зашто нам то радиш, човече? Задатак за који ми је требало 40 минута максимум радио сам 5 сати због тога. Од тога сам 3 сата тражио своју непостојећу грешку, да бих је на крају нашао у твом коду...

Е, ово је била моја фрустрација.

Ајд, уздравље, видимо се ускоро неђе. Иде ми се у кафану, само никако да скупим времена, а и пара ми понестало. А јесте, треба и у Параћин да идем. И, узгред, треба да почнем да трчим, обећао сам Флајлорду.

Јеа.

9 коментара:

  1. Tomcaa prijatelju, batali sve ostalo sad nego sedi i uči. Položi te ispite i biće vremena za sve.

    ОдговориИзбриши
  2. E Tomca ,,Pričaonica" koliko je moja toliko i tvoja drug, a veza mi stalno puca, ne znam šta mi je gore, dal ovaj Beotelnet internet ili Wi-Fi koji pozajmljujem. Ja nikada nisam pratio modne trendove, tako da neću ni u slučaju ove najezde sex-a po blogovima xD, ostaću dosledan sebi.

    ОдговориИзбриши
  3. Ненаде, пријатељу, биће времена за све, тога сам свестан. Али ово сам писао највише због себе, да пробијем баријеру која ми се створила ових дана, тотално сам изгубио сваки осећај за писање. Ја ионако само седим и учим :)

    Милоше, имаш право... А причаоница технички и јесте моја, ја се водим као оснивач :D

    ОдговориИзбриши
  4. Ево сад сам ушла у причаоницу и ту је неки/а Маре_Афтер који неће да ми се јави. Страшно!
    А Томце ниси само ти учио ових дана.

    ОдговориИзбриши
  5. Ман, устанеш, учиш, једеш, причаоница, секс, кафана, трчање. Ја ти препоручујем тај редослед.

    Технички гледано, биће ово популаран пост. Имаш све од секса до кафана и учења. ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Маре Афтер је ваљда Топијев брат, ако се не варам. Ужасно ми познато то. :) Нисам само ја учио, знам...

    Митомане, добар рецепт. Само не иде трчање после кафане, ужас је то. Ево, сад сам се вратио, нема теорије да истрчим :D Хвала ти, цар си! Извини што те не читам, биће времена да све одгледам натенане кад завршим са овим... ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Само ти полако ман, учи те школе. Од октобра знаћу како је. :)

    То је намерно. Мсм, то трчање после. Само најјачи преживљавају. :D

    ОдговориИзбриши
  8. Naslov me podseti na
    http://www.youtube.com/watch?v=xC03hmS1Brk
    0:18 :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive