02. јун 2011.

Гљивице и бобице

Можда нема свако кошмаре, али ја сам их повремено имао и познајем такве ситуације врло добро. Ово јутрос кошмар није био. Било је тотално стварно.

Да, јутрос, оно кад сам изјавио да идем да прилегнем јер ме чека дуг дан после треће смене. После тога ме нисте видели.

Psilocybe Tampanensis by Workman
Psilocybe tampanensis
by Workman
Прилегао ја тако и успавао се. После неког (релативно кратког) времена нешто ме притисло, не знам ни сам шта али је живо. Грли ме, стеже, притиска, и изговара неке чудне речи, неку бајалицу, клетву, шта ли... Отварам очи, видим праву правцату руку, људску, широку и меснату, и даље чујем исти глас, женски, све јасније, иако као шапат. Покушавам да се померим, рука ми лежи, ја активирам мишиће да је подигнем, али авај - рука и даље непомично лежи, а место које сам свесно покушао да активирам помодрело. Гласа да пустим нисам могао, а нисам ни хтео - покушавао сам да разаберем необичне и непознате речи из текста који је нада мном изговаран.

Углавном, зажмурим ја поново, мислим - трипујем, нестаће, сањам, шта ли... Отварам очи, а ситуација иста, само се глас појачао, и притисак... Део себе који сам видео као да је поцрвенео од притиска; и даље сам везан. Питам се шта ћу, нити могу да се померим, нити да се окренем да видим чија је рука, тек - бајалица се заврши и рука ме пусти; нешто ми пролете испред очију, и док сам стигао да се разборавим, нестаде га.

После сам се успавао и све је било нормално, али ово сигурно нећу заборавити.

--

Друга моја реалност је да је кренула да ми опада коса. Престравио сам се тотално јутрос док сам је прао, није то у праменовима, али ипак ми се досад није дешавало да ми коса остане у рукама. Мислим да морам да мењам животне навике. И шампон.

11 коментара:

  1. Poslušaj Dorotii :( Previše si pod stresom - smanji gas.

    ОдговориИзбриши
  2. Ne znam da li si jeo pre samog spavanja, ali veruj mi može i to biti problem, no slažem se u potpunosti da ti treba malo pravog odmora.

    ОдговориИзбриши
  3. Podržavam sve prethodne komentare. Uspori malo.

    ОдговориИзбриши
  4. Веркић, не знам ни ја да ли сам јео пре спавања, или сам јео целу ноћ, или нисам јео уопште.

    Све три младе даме, у недостатку паметнијег изговора, могу само да набацујем флоскуле типа "Нема одмора док траје обнова". Прегазићу још десетак дана, после ће бити лакше. Другог решења нема.

    ОдговориИзбриши
  5. Taman kad završiš fax, otićeš u bolnicu.

    Ja nemam savjet za tebe. Znaš valjda šta radiš.

    ОдговориИзбриши
  6. Хвала, Мики, чим завршим долазим да зидамо :D

    ОдговориИзбриши
  7. Za tih 10 dana nećeš da oćelaviš, tako da sam na tvojoj strani. Ima dana za odmor. Fitoval šampon, zaustavićeš opadanje kose, pa ma kakav stres da je u pitanju, iz iskustva kažem, a ovi "bauci" koji te noću napadaju, e tu baš ne znam šta da radiš. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Чаролијо :) Хвала пуно, сконтао сам да је све то било ваљда до неког пада имунитета или нагле промене ритма живота. Већ данас од тих симптома скоро да ничега нема, чак ни умор не осећам тако хронично, мада ако сада склопим очи - ко зна кад ћу устати. Имаћу у виду шампон, ако ми, не дај Боже, поново затреба. А за оно чудо - не знам ни сам :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive