10. мај 2011.

Još jedan utorak kako starim...

Probudilo me sunce, desetak minuta pre budilnika. Ne sećam se šta sam poslednje sanjao, ali je bilo awesome, pa sam se probudio nasmejan. Onda sam pomislio kako je sunce već odavno budno, setio se da je utorak i da nema puno vremena za razbuđivanje, i u dan ušao sa poprilično ironičnom porukom.

#Onokad ustaneš rano i shvatiš da je kasno.

Onda sam ustao, @rosscott mi se zahvalio na linkovanju njegovog stripa :) Saznao sam da ne mora sve biti igra reči, u vezi sa Džonijem Rackovićem, prosvetlila me @mandarinesukul. Dobro jutro mi je poželeo @ETFovac, upao sam kao padobranac u par konverzacija sa njim i @zubaricom i zaključio da moram da govorim ako želim da budem viđen. Pogrešno sam razumeo tvit o REM-u koji je izbacio @EddieMcCleister i ponovo se ispalio.

Smorio sam se kad sam video da nema čaja od nane... Dan sam započeo Balaševićem, usledilo je "Kako starim, sve te više volim", ne znam iz kog razloga. Ako se po jutru dan poznaje (mrzim tu rečenicu), biće ovo super dan, iako je totalni #fail.

Ah, da, obavezno pogledajte:
#LOL RT @Borrsky: delić svih vas #ewf http://bit.ly/k4kGgF dobro jutro #prvasmena #prvasmjena #trecasmena


Kakav je vama utorak? :)

6 коментара:

  1. Е где си Томцее, јеси добар? :D
    Мени се цело јутро вртело око математике. Имала сам контролни, и мислим да сам га добро урадила. Професор је погрешно искуцао један задатак, али само на мом папирићу није исправио !!! О.о -.- Боље би му било да ми призна задатак!
    И тако. Ради се.

    ОдговориИзбриши
  2. Ukratko da ti odgovorim na pitanje, predivan dan! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Да скратим, пошто ме је Блогер натерао да куцам поново. Био ми је, ипак, врло занимљив дан, мада не и ефикасно искоришћен. Ипак, уживао сам у куповини кошуље и стоструком пресвлачењу комбинујући са 10 различитих пари фармерица, док су сестре износиле своје мишљење (моје се отприлике слагало са њиховим) иако то не личи на мене. Тотално чудно, и у исто време кул :)

    Е сад, Олујо, добар сам колико то умем да будем. Сваког дана у сваком погледу све више напредујем ;) Ако, нека си ми ти вредна, а резултати ће доћи и професор ће те оценити онако како си заслужила. А ако те не оцени тако, знаш већ шта ти је чинити :)

    Зверко, уторак је заиста био један несвакидашње диван дан. А и ноћ је била дивна. Радујмо се дивним данима :)

    ОдговориИзбриши
  4. E, sad na žeMske navali, tako sređen i skockan! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Нисам још сређен и скоцкан комплетно, али да, то је крајњи циљ ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Držim fige za ovo navaljivanje na ženske! :) Utorki su zaista gorki, lepo što je tvoj bio izuzetak od pravila.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive