29. мај 2011.

Обећана срећа

Овај текст је експлицитне садржине и није за особе са слабим стрпљењем.


Ухваћен на делуЗакључак: овај текст није за мене. Написаћу га брзо, да не бих потпуно полудео.

Данас је био савршен дан. Данас сам вам обећао текст. Данас сам имао надокнаду наставе из развојних окружења. Данас нисам имао појма да направим нит. Данас сам мислио да пун круг има PI радијана.

Данас сам куповао у "Метроу". Данас сам са сестром јео тортиља-чипс на станици, чекајући превоз пола сата.

Данас нисам урадио задатак који сам планирао. Данас нисам урадио 90% ствари које сам планирао. Данас сам тотално фејловао.

Данас сам слушао Del Arno Band. Данас сам био срећан!

Данас су опет рушили Београд. Данас је РТС опет пустио кајрон. Данас су клинци опет чукали излоге. Данас ми ортак умало није страдао од каменице.

Данас је Шешељ подржао Младића. А Младић рекао да је Шешељ кретен.

Данас је Ђоковић развалио.

А мене спопало неко лудило, почео сам да одречно климам главом као у бунилу. Побегао бих од свега.

Ове недеље нисам имао дан за одмор.

А обећао сам и текст. Јер сам запоставио блог. И читаоце. Блог, уствари, нисам, мало сам га дорадио... Можда је неко приметио, можда и није; кога брига. Поставио сам и анкету.

И данас ми је тако доста свега. А тако сам захвалан.

Данас сам био емо мафијаш. Нешто између Траволте и Елвиса.

Пук'о сам тотално. Данас. За сутра не гарантујем.

21 коментар:

  1. Дакле, ово ми делује као неки састанак. Или анкета, или групна терапија. Гомила људи седи и одговара на питање: "Шта сте били данас?" На то сам мислила.

    И понављам, дивим се твојој храбрости, ја се стално бојим да ће ме сви сматрати за чудакињу ако објавим овакве тренутне немире, недоумице и сл.

    ОдговориИзбриши
  2. Занимљив поглед на ствари. Тек после четвртог читања свог текста укапирао сам са колико сам осцилација писао. Тако је то кад допустиш хаосу да превлада у глави. Тако да су гласови који су се надјачавали заиста као гомила људи на некој врсти групне терапије. Хвала ти, Ива. И не знам да ли се ово уопште може назвати храброшћу, јер је настало у тренутку највеће слабости.

    ОдговориИзбриши
  3. Što eksplicitne? Ne veruj opet svemu što pročitaš. Misliš da je slučajnost što je Mladić kao dao izjavu baš dan uoči protesta radikala? Novine mogu da lažu, a i ne moraju. Samo malo kritičkog mišljenja... :)

    ОдговориИзбриши
  4. Мислиш да ме стварно дотиче шта је рекао Младић о Шешељу или Шешељ о Младићу? То је гомила непотребних чињеница која ми је само пала на памет јер сам можда баш у тренутку писања чуо исту ствар са тв-а :)

    Узгред, мало критичког мишљења рекло би ти зашто је овај текст експлицитан ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Ok...imaš pravo, samo kažem :) Tvoji svi tesktovi su onda eksplicitni :P

    ОдговориИзбриши
  6. Лепо закључивање! Неки више, неки мање, скоро сви су експлицитни.

    Овде увек имаш право да кажеш и да ти мишљење буде уважено, а ако треба - можемо и да продискутујемо :) И немој одмах да се дуриш :Р

    ОдговориИзбриши
  7. Ko se ljuti uleti mu kruti :D Bree, ne nego ako oćeš da prodiskutujemo, oduvek me je zanimalo gde žive spajdermeni :P

    ОдговориИзбриши
  8. Опа, ето, видиш како знаш... :)

    Кад већ то помену, јбт, ја му дођем ко Паркер - пола живота проводим по поткровљима, прво код тетке у КГ-у, сад у стану где ми је тетка живела до пре пар година. Добро, родитељи су ми живи, хвала Богу. Једино ми Ем Џеј одбегла... А овај паук горе, то ми је ортак из худа, ухватио сам га како се шуња, хтео је да ми мазне вују :D

    ОдговориИзбриши
  9. Men` ovaj tekst sjajan, najbolje nešto što si napisao u zadnje vrijeme :D

    E, taman da pišeš kad popucaš, postao bi bestseler pisac :D

    ОдговориИзбриши
  10. Ја не знам откуд ти та идеја, али ето, могу прикупљати све ове текстове из несвести и да објавим као књигу. Кад може Кери Бредшо, што не бих могао ја xD

    ОдговориИзбриши
  11. Kako si me samo nasmejao. Deluješ rasulo i neorganizovano, ali mi se to prvenstveno sviđa jer si svaki drugi put totalna suprotnost toga. Kosa je kul, nemam više šta reći :)

    ОдговориИзбриши
  12. Као што рекох малопре, како сам кренуо - изгледа да ће ми највећи успеси у животу бити кад тотално оманем :D Хвала вам, девојке, што сте ми ставиле до знања да понекад (једном у шест векова) умем да будем и симпатичан :)

    ОдговориИзбриши
  13. Госпон Томцее, Ви ме ме увек изненадите! :) Чему овај паук? (јер, а мислим да сам једна од ретких, много волим паукове)

    ОдговориИзбриши
  14. Хвала, гђице Милице :) Паук је кул, зар не? Не знам чему, ето, да га рекламирам мало. Да виде људи да и ја волим животиње :)

    ОдговориИзбриши
  15. Супер пост! Ово је попут аутоматског писања, кад подсвест исплива на површину, а код тебе се то дешава кад "прснеш". Благо теби, неки подсвест искључе кад одлепе.
    Је л' свог кућног љубимца изводиш у шетњу? И како се зове?

    ОдговориИзбриши
  16. Хвала! Не знам, углавном се то деси кад прснем. Штавише, нисам приметио да то иначе може да ми се деси. Али умем себе свесно да доведем у стање да прснем и да ослободим ту енергију, што исто тако није лоше.

    Љубимца не изводим, превише је опасно, а он је нежан :D У поверењу, ова фотографија је стара преко годину и по, ко зна шта се све с њим збило у међувремену. Вероватно га је сестра почистила метлом, јер у овој кући нико никада није волео паукове осим мене. А ја немам намеру да их држим у кутији некој, то је неприродно... И тако, име није ни добио. Добро би било да се зове нпр. Џими Хумухумунукунукуапуа, као онај лик из рекламе :)

    ОдговориИзбриши
  17. Danas mi nešto ne ide sa komentarima ;)

    ОдговориИзбриши
  18. Јој, Екскскс, да знаш какав је дан данас мени био... :))

    ОдговориИзбриши
  19. Хвала лепо, паприка77, добро ми дошла на блог! :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive