25. мај 2011.

Младић

Јесам. Јер данас је 25. мај. Иначе се осећам старије.

А у међувремену... Радило се доста ових дана. И тек ће се радити. Стога и нисам имао времена да се дружим са вама. Жао ми је због тога, али - шта је, ту је.

Знам да сам млад кад провалим да сам с врло мало проблема пропустио целу једну партију спавања. Да сам везано радио преко 30 сати уз пар кратких пауза. Да се не осећам уморно и да се и даље смејем животу. Малкице ми се спава, но шта сад; идемо даље.

Дан младости
Знам да сам млад јер сам полетан као сва она негдашња деца комунизма. Ето, супротно свим начелима, кренуо сам да правим апликацију коју смо развијали последња три месеца од прапочетка, и планирам да је завршим у року од две недеље.

Знам да сам млад кад се погледам у огледалу. Иако сам озбиљан, видим само боре смејалице.

Знам да сам млад јер брзо преокренем ситуацију, променим план и реорганизујем људе. Онако, одокативно, без неке специјалне школе и искуства. Сложим слагалицу на брзака. Јер могу. Млад сам.

Знам да сам млад кад ме неки старији гледају са дивљењем и носталгијом. Осећам се надмоћно, али ми их је помало и жао. А још је рано да жалим, они су све ово моје прошли...

Није то све. Али 25. мај је управо прошао и сад се осећам старије...

Јесам младић. Али нисам модеран. И драго ми је због тога.

8 коментара:

  1. Jbt, podsjećaš na Robina (onog Betmenovog malog) u ovom postu :))

    ОдговориИзбриши
  2. Једна од много култних ствари које скоро уопште не познајем је сага о Бетмену и Робину... Да си рек'о да те подсећам на Кркобабића, па 'ајде и да разумем ¦D

    Не знам шта сам то лоше написао, али људима се изгледа не свиђа моја млађаност... Једино ти си имао духа да у 8.20 ујутро коментаришеш, у време кад се пензионери шврћкају ГСП-ом по граду. Скидам ти капу, учитељу!

    ОдговориИзбриши
  3. Хвала, заиста се поносим тиме :)

    ОдговориИзбриши
  4. Koji si ti vidovnjak... A sad te i CIA ima u bazi podataka. Dok ti dokažeš da je sve samo koencidencija...

    ОдговориИзбриши
  5. Mladic, a? A Mladic samo dan kasnije uhapsen! Vidi se ko ima izvore u BIA-i :)

    ОдговориИзбриши
  6. Свако нека обавља свој посао најбоље што уме и сви ћемо бити срећни. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Za sve one koji su nekad bili mladi, mislim da je prigodna pesma ;)
    O, mladosti

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive