09. мај 2011.

Из блока (за скицирање)

Знате, то су они мали блокови. Ма колико мали били, они имају своју сврху. Ми смо некад у њима цртали ћелије и ткива посматране под микроскопом... А шта смо тад знали, били смо клинци. Отада је пуно прошло.

И не знам зашто сам овако започео текст. Ваљда ми недостаје то скицирање. После сам налазио те блокове, празне, неискоришћене, и црткао нешто по њима. Погубило се то, с временом. Нешто је и побацано, вероватно.

Много цртам по свескама. Иначе, то је врло честа појава, 90% људи с којима сам ишао у школу стално су то радили. Сад, како ко, углавном људи и немају свеске, па не цртају по њима. И то је жалосно, што људи немају свеске. Мислим, није да немају пара за свеску... Знам сигурно, купују цигаре, новине, пиће, имају за једну свеску вала. Али их све нешто мрзи...

Ја не знам како бих без своје свешчице. Вероватно бих полудео да немам где да пискарам и црткам све и свашта. Јер, иако сам концентрисан на оно што се ради, мени рука механички креће по неким кривудавим линијама. Онда ту настају разни пламенови, димови, листови, срца, очи. Некад од базичног облика направим читаву једну сложену слику.

Своје радове овде вам повремено изложим као неку илустрацију. 99% никад нисам објавио, али људи који копирају моје свеске имају прилике да виде све и свашта xD Било је ту неких реакција, али све је то нормално.

Углавном, не знам што сам ово писао, ваљда да ме прође воља. Нисте морали да читате, али 'ајд сад, кад већ јесте, кажите нешто и ви :)

6 коментара:

  1. Ti se verovatno toga ne sećaš, ali ja se sećam da smo, svojevremeno, sedeći zajedno u klupi na časovima legendarnog Ljubiše Gajića imali taj običaj da s vremena na vreme nacrtamo ili napišemo nešto na poslednjoj strani u sveskama. A da ne pominjem chatovanje u XML formatu na časovima biologije kod Borinke ili klasično dopisivanje na istoriji (hint: Kit Kat Chunky :-P).

    Ubrzo potom sam migrirao na digitalne medije i sveske koristim samo kad moram, a to je kad spremam ispit iz matematičkih predmeta. :-) Jedno vreme sam intenzivno koristio OneNote i tu zaista i dan danas ima koječega, ali vremenom sam batalio skroz bilo kakvo piskaranje.

    Doduše, ovih dana imam sve veće i veće ambicije da ponovo krenem sa piskaranjem, pa videćemo još... A čak se i razmišljam da ponovo pribavim neku sveščicu, mada će to teško da ide, jer sam se previše navikao na tastaturu i ekran... :/

    ОдговориИзбриши
  2. Јој, четовања је било у свим форматима... Био је и php једно време xD Кит кет ми нешто значи, али не могу да се сетим шта... Предосећам да има везе с Крсмановићем :D

    Ако опет буде блога, опет јави :) Што се свешчица тиче, то већ не могу да ти помогнем, или имаш воље за то, или немаш. Код мене све зависи од расположења.

    ОдговориИзбриши
  3. Da, ima veze sa Krsmanovićem, ali kao za inat, sad ni ja ne mogu da se setim šta tačno beše... Sećam se da je neki vašar bio u pitanju. :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Да није нешто од онога: "Где си бели брате, је л' требају цвиџе?" Овог тренутка ми пало на памет :D

    ОдговориИзбриши
  5. Sve "crtice" čuvam u integralnoj verziji, od kada sam počela da ih crtam, zapisujem, itd. Neprocenjivo bogatstvo! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Као интегралне штапиће? :) И ја сам то радио, а онда је дошло "велико спремање" и "избацивање свега што ти не треба, а што чуваш још од основне школе" јер више није било простора у стану. Јбг, као хрчак сам био... Има тога још по фиокама, ту и тамо, али одавно ништа нисам прегледао, скоро увек се изненадим кад наиђем на тако нешто. Стварно је непроцењиво :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive