10. април 2011.

Или прођеш...



Биће овде и текст у догледно време...

-едит-

...И ево догледног времена (12. април 2011. 17.59)

Био сам ту негде, око вас. Ипак, ових дана нисам пискарао. Био сам заузет (или обузет, боље речено) неким другим стварима. Имајући то у виду, ја бих да вам се јавно извиним овде што постављам бесмислене постове, као што је био овај (пре него што сам додао текст који управо пишем). И што сам вас запоставио, наравно.

Кажу неки да свуда стижем и да сам свемогућ и да ми се диве. Ко каже? Па ево, нпр. Мит је то рекао негде по коментарима на свом блогу. Могу, сад смем заправо, јавно да кажем да се преварио.

Јесам ја свуда и све стижем. Толико, да се понекад не обазирем на реалне приоритете. Неки ће можда разумети шта сам хтео да кажем.

Тотално сам неорганизован ових дана. Направим план, и, што рек'о Ајзенхауер - планови су ништа, а планирање је све... Углавном их не остварујем ни под разно. Штавише, све што могу данас ја - не могу данас, већ одложим за мало касније, или за сутра. Врло лоша навика.

Могло би се рећи да сам се мало преоптеретио. А то је зато што нисам радио на време оно што треба, него сам ланзао по нету. Јесте, ја и на нету најчешће учим, али то што учим нема ама баш никакве везе са оним што ми треба за посвршавање предмета у овом семестру.

И тако сам пројекат који се ради реално неких 8 сати пробао да урадим за 4. Наравно, није успело. Стигао сам, по Зекиној процени, до 67% и ту сам стао. Да сам се сетио да убацим акцелераторе у Window и Help насловне меније, добио бих 68%. Али, толико сам се збрзао са свим осталим опцијама у менијима и њиховим иконицама (да, креирао сам иконице у фотошопу, јеа!), да сам их једноставно - пропустио.

Добра ствар код овог пројекта за мене је што се скалира на 10 поена, тако да сам технички још у могућности да добијем 10. Лоша ствар је што је то само техничка могућност, и практично је неизводљива због прегршти теорије која треба да се набифла за испит, а коју ћу ја вероватно позаборављати.

TIL: (поново) Направи листу приоритета, сортирај је, поштуј је и ради увек оно што је најбитније. Не мора да буде хитно, али ако га одлажеш - може да постане, и тада најчешће нема шансе да стигнеш све.

Иначе ћеш, вероватно, да испушиш својом кривицом, Бајагиним жаргоном речено.

Ето, сад имате и текст. Мислим да ова сличица није требало да се односи на то, али - шта је било, било је, нећу да залазим у детаље. Рецимо да сам предвидео све ово.

17 коментара:

  1. Олујо, ништа, мало сам беснео и смејао се и радовао у исто време... Чудно је то.

    Крис, не, није се то десило, нема испита још јбт. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Био данас један. Мислио сам да ћу испушити али надам се да сам прошао добро. Нада умире последња, бар се тако жале они што што им је Нада ташта :)

    ОдговориИзбриши
  3. Da li se to Kristina vratila? :D

    Tomcee, nije me bilo neko vreme. Ali vidim da si ti i dalje onaj stari ;D

    ОдговориИзбриши
  4. Да, изгледа тако... :)

    Видим да те није било, свашта се издешавало у међувремену. И да, остао сам онај стари, нажалост или на срећу... :)

    ОдговориИзбриши
  5. Мене нема две недеље а овде избила хаварија :) Видим да си почео да користиш неке скраћенице (TIL...) па ћу морати добро да прочешљам скорашњу архиву како бих сконтао шта се све издешавало.

    И, да... Има ли ико ко следи своје планове? :)

    ОдговориИзбриши
  6. Хаварија, зар? :) Елем, сви ови коментари настали су пре него што сам написао текст, што је врло занимљиво :D TIL: Today I Learned, употребио сам је још пар пута негде... :)

    Ја покушавам, али ми и даље не успева. Елем, план за вечерас је да нема спавања док не исправим грешку у пројекту и пошаљем га. А то (не) радим још од 18 сати. Ето ти :)

    ОдговориИзбриши
  7. "...или пушиш?" Obrada Клеша? :)
    Мени се овакве ствари стално дешавају - кренем да радим, онда одем ко зна где, и после ме само адреналин спасава теже бламаже. Типично.

    ОдговориИзбриши
  8. Да, то је та. Некако би ми више одговарало да је и Бајага отпевао у оригиналном темпу, али ни овако није лоше. Волим обе варијанте и често ми падну на памет :)

    Е, па ноћас нисам себи то дозволио. Мада сам од 18 јуче покушавао да исправим грешку и пошаљем други пројекат, тек нешто после поноћи сам се коначно искључио и одрадио то. Али одрадио сам (напредујем :)). И надам се да нисам забрљао.

    ОдговориИзбриши
  9. Svi nesto ponestajali, zapostavljaju blog. Ne valja vam to deco. Mada, eto meni drago da nisam jedina xD
    A vidim ti si se bas latio tu.
    Ucenje na netu, nevezano za predmete mi jako poznato. Ali to ti nije nista lose. Obrazujes se ne vezano za faks, samo ne zapostavljaj i ono sto je pak vezano za njega. Eto, ja dosla da mudrujem tu :D

    ОдговориИзбриши
  10. Јесте, Софи, и ја сам запоставио ваше блогове мало ;) Уствари сам се (искрено) превише посветио твитеру, маркетингу, неким друштвеним стратегијама и другим /не/битним стварима. Углавном, све је то неко вртење у врзином колу, кад се једном ухватиш - нема изласка.

    Овде свако има право да мудрује док је то нешто паметно, и док сам ја шеф ;)

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo poslednje me nasmeja. Eto jedno čudo za danas. Okej šefe. Ah kako vidim svi mi povremeno imamo ove periode. Ali gura se nekako. Mora se.
    Samo ja upravo imam utisak da ispadam iz tog kruga. Svako to doživljava na neki svoj način, a nikome ne prija. Zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
  12. Да, кад си онлајн, подршка заједнице много значи. Али ако заједница не зна шта се дешава са тобом - тешко да ће ти ико моћи помоћи. Ако испадаш из круга у коме се осећаш као што си се осећала док си писала последњи пост, онда је то за похвалу :)

    Ако то није то, нисам сигуран шта си хтела да кажеш. Исправи ме ако грешим.

    ОдговориИзбриши
  13. Jetse, upravo je to to.
    Sranje je ispadanje iz kruga, a ili prodjes je zarobljenost u isto. Bar tako nekako ja sad gledam na to :D

    ОдговориИзбриши
  14. Онда смо побркали кругове :D Или сам ја још поспан. Углавном, свој живот понекад кренем да посматрам са дистанце, да бих доносио закључке. То је оно чему ме свакодневно уче (добро, не да посматрам живот са дистанце, него задатке и проблеме). Опет, не могу превише да се дистанцирам, јер га познајем изнутра, а то још доприноси доношењу (не)исправних закључака. Рекао бих да нисмо били у истој врсти круга са ова два текста :) Боље да ћутим кад не знам како да објасним xD Битно да је сад све океј!

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive