06. април 2011.

На Твитеру ништа ново...

Напомена: линкована је гомила твитова... Углавном од данашњег дана. Последња два нису од мене :)

Погубим се. Под креветом прашина. Пада ми пуна торба на под. Просипају се беле латице. Кроз прозор осећам мирис пролећа. А бус пун стараца мирише на чекаоницу.
(а ово је требало да буде почетак песме)

Понестане ми идеја. Клинке пусте нешто што сматрају музиком. Твитнем "Где је СОКОЈ кад ти треба?" Чујем комуникатор. Неко од нас је ренџер.

Искључе ми мрежу на факсу. Не могу да се излогујем, мора рестарт да ради. Записујем упутства и кораке. Бацам се на вероватноћу. Не разумем ништа... Ирена објашњава поступак. "Прављење простих корака води вас кроз компликоване путеве".

Седим с колегама, галамимо о политици, факултету и неким глупостима... Да нема тих тренутака, студирање би било шупље.

Причам са добром пријатељицом. Свашта ми се дешава у глави и околини. Остајем изгубљен. На крају крајева, како рече један мудар човек кога не познајем, и даље причам ни о чему.

12 коментара:

  1. tweet tweet :p
    jos se ne usudjujem da ga napravim :S

    ОдговориИзбриши
  2. Била би то поплава стила? :)

    Кад осетиш потребу, он је ту. Требаће ти неко време да се навикнеш. И нешто што ће те спречити да постанеш зависна од информација као поједини...

    ОдговориИзбриши
  3. Мени одговара, само да не сморим људе из своје околине :)

    Можда би било боље да клинке нпр. имају слушалице, али нема везе, свет је превише леп да би га тако мале ствари поквариле. У поверењу: и ја сам некада био моћни ренџер, зато сам овако реаговао.

    Добро дошла, electrasdreams, угодно читање желим!

    ОдговориИзбриши
  4. А ја мислио да је то био комплимент :) Добро... Како год xD

    ОдговориИзбриши
  5. Па то што сам мислио сам и рекао... Следећи пут те зовем да беремо цвеће :Р

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiva ideja da napišeš post u koji si integrisao tvitove :)

    ОдговориИзбриши
  7. Не могу рећи да је идеја у потпуности моја, али могу рећи да је боље имати туђу идеју него немати никакву, а овим сам управо заобишао наведени проблем.

    А твитовање се наставило до касно у ноћ. Био је то дуг дан.

    ОдговориИзбриши
  8. Слажем се са Џангл... Ја обожавам иновације :) А судећи по последњем линкованом твиту, кад људи пишу ни о чему, то је онда интересантно. Добро запажање :) И добар пост!

    ОдговориИзбриши
  9. Хвала, хвала. Пошто се слажеш са Џангл, не знам шта друго да ти одговорим, имаш изнад :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive