02. април 2011.

Тотално

Шта се дешава? Залудео сам се за све и свашта и заборавио на обавезе. То и није баш лепо. Од викенда (следећег) крећу колоквијуми. Јип, нисам спреман за живот. А треба да се спремим.

Зашто су данас улице тако веселе? Зашто сунце греје тако лепо? Зашто ја морам да седим у соби и да радим нешто што ми се не ради? Зашто летњи семестар у ово време?!



Али правила су ту да би се поштовала. Знам да сте очекивали да кажем да су правила ту да би се кршила, али данас ћу морати да поштујем правила. Мора да се ради, јбг :)

И тако, немам шта више да кажем. Књига (или лаптоп, у мом случају) у шаке, и на посао.

Нисам писао ништа о Hacklabu, можда је требало, али не знам, видећу. Било је то једно занимљиво и ново искуство, упознао сам неке нове људе, нисам се много мешао међу њих... Видећемо шта ће даље бити.

Поздрав из стана мог колеге који ме је данас фино угостио. Уз швепс, пошто не пијем алкохол :D

4 коментара:

  1. znam na sta mislis :'(((
    krecu kolokvijumi, bas sada kada krece i lepo vreme!! grrrrr :(((
    ali dobro, mi smo vredna deca :D

    ОдговориИзбриши
  2. Да, да, вредна деца... Морам САД да се макнем из онлајн света :) Замисли ти то, још нисмо отишли на кафу, не знам да ли због обавеза или чега, углавном то постаје смешно :D

    ОдговориИзбриши
  3. "Уз швепс, пошто не пијем алкохол :D"
    Svidja mi se sto si principijalan.. :D
    Ja sam tri puta prekrsio obecanje.. A imao sam isto toliko sansi.. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Свако се држи својих принципа... Твоји критеријуми су мало блажи :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive