20. март 2011.

A genius or what?

УПОЗОРЕЊЕ: Овај пост садржи експлицитан језик

Прешао сам на линукс... А сад сам на виндози јер радим оне пројекте... И да, забаговао сам се, и мрско ми да радим. А мора да се заврши то до прекосутра.

Углавном, гледам ову своју једноставну позадину на радној површини. Идејни креатор је - ја.



Да ли је то неки тип терапије за набијање, хм... самопоуздања, ега, или чега већ? Нисам сигуран, али нема тог генија који се загледа у ову слику и не запита се зашто је гледа.

Око ових слова распоређене су иконице... То је небитно. Слова су, некако, централна тачка, иако су тотално ван центра. И то нешто говори.

И знаш, све више верујем да бих био још већи геније да ме не мрзи да радим било шта у тренуцима кад гледам ову слику.

Јер, и да пише "Шест дана ради...", ја бих опет то посматрао и ништа не бих радио.

А није да не могу. Једноставно немам воље. Снаге бих имао кад бих имао воље, јер знам да ћу колико сутра завршити све то, макар остао до 3 ујутро да радим. Воља!

Тако прексиноћ нисам имао воље да играм пикадо. И онда сам ипак играо, натерали ме, шта ћу. И развалио сам ту партију, против њих петоро. И подобијао неке комплименте, који везе немају с пикадом xD И зезао се као ретко у животу.

Понекад знам да будем луд. Својим понашањем некад изазовем бес и срџбу, некад знатижељу, некад повећање влажности, а некад гађење... Безобразан сам, некад претерано, као сад. Све то иде у рок службе.

И тако... Кад ме комп овако пита да ли је он геније, ја му кажем да он не би био ништа да му није мене.

17 коментара:

  1. Стварно мислиш? Заправо немам појма зашто сам писао ово. Опет сам се загледао у радну површину.

    ОдговориИзбриши
  2. Људ... А што љут? Мислиш да сам љут? :)

    ОдговориИзбриши
  3. bas te nesto slabo kontam u poslednje vreme :/
    u svakom slucaju, zakljucak je vrhunski ! :D

    ОдговориИзбриши
  4. Ово што сам на писао ни ја не контам до краја, немој да ти је чудно... ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Kakve komplimente si dobio? Mora da si zbog njih i razbijao pikado ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Јап, кад си мушко не чујеш сваки дан од рибе да имаш добро дупе, осим ако си у вези с њом баш због своје цењене позадине (као мој тата) :) А управо тај њен потез ми је донео 126 у цугу ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Ono kad ti riba kaže da ti je guza dobra, znači da jeste. Jer to je taj jedini kompliment koji ribe nesebično daju i koji je istinit :)) Nema laži-nema prevare :D Nadam se da si uzvratio povratnim strelicama ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Знао сам да и ти мислиш исто :D
    Елем, не, заправо ја сам од оних што тешко одвајају комплименте, што треба да их цедиш и све то... Јер су лењи. Више волим додиром да комуницирам, схватила је она то већ :)

    ОдговориИзбриши
  9. Много ми се допада слика. Размислићу да направим сличну и поставим за бекграунд. Вероватно ћу да додам неке цветиће или тако неке к*рце. :D
    Само напред!

    ОдговориИзбриши
  10. Олујо, стварно си лујка xD

    ОдговориИзбриши
  11. ToMCaa, čoveče...Igraš pikado sa ribom koja smatra da imaš dobro dupe...Još si pritom postigao 126 iz cuga... Kakve su ovo aluzije, a? :P

    ОдговориИзбриши
  12. И ја сам правио свој њаллпапер када сам полагао испите. Писало је: Испуни оно што си обећао! А онда су случајно неки људи видели мој лап-топ и мало ме је био блам. Пази шта стављаш :) (Мада је ово одлично :))

    ОдговориИзбриши
  13. Мит, не знам о чему причаш.

    Стефане, не знам што те било блам, многи би то требало да ставе као "њаллпапер" ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive