17. март 2011.

После кише - киша

Хеј, данас сам био екса-расположен. Не екстра него екса, нисам погрешио.

Било је чудно како је започео дан. Све неки ветар, неко сунце, нека киша, неко сунце, неки ветар... Исто тако, ја се будио, па заспао, па се будио, па заспао, па се будио. Онда причао и читао и причао и читао. Зар вас нисам већ сморио?

Све ми било мрско, па сам се наједном орасположио, осмелио, добио елана :) И онда сам се неко време смешио и смејао и церекао и смешкао, у више наврата, све у круг.

А онда је старији бата упао у собу и причао а ја сам ћутао и смејао се и чудио се ... Све је он то лепо смислио, ал то код мене не функционише. Ваљда овај блог носи име по њему а не по мени. То је и логично, исту ту причу, са мало другачијим ликовима и у неко доба кад смо и он и ја били нешто млађи, слушао сам прошле године кад сам се доселио овде. И тада је блог добио име које и данас с поносом носи.

Та беседа његова трајала је неких четр'ес' пет минута, док нисам решио да устанем и побегнем. Куда? На факс.

И, веровали или не, чим сам излетео из куће - вратио ми се елан, заједно са расположењем, осетио сам се моћно, онако како одавно нисам. Осетио да сам поново awesome. Сад овде треба да дође смајл који више немам на располагању откад сам на линуксу :( Ево га, нашао на нету симбол: ¦D

Дакле тако сам се осећао. И тако сам гарант могао да смувам ону ликушу што је стајала тик уз мене низ цео пут, док је њена фина другарица напустила чим је увидела слободно место. Али не, остало је на једном узајамном "Извини" и незаобилазном осмеху учтивости уобичајеном за ситуацију кад она мене нагази :) А зашто тако? Не зато што нисам имо муда, него зато што нисам имо ментол бомбонице. А она је мирисала тако добро, мада не довољно добро... Тако да сам одустао од ње. А могао сам јој спасити живот бар још један пут, као кад је онај ненормални матори двестокилаш хтео да прилегне преко ње јадне... Тад јесам, гурнуо сам га таман толико да се окрене и укапира да се креће у погрешном смеру, те се после склонио. Заиста, његова тежина би је смрвила. Није био перверзњак неки, једино ако воли да седи на главама девојака...

Онда сам стигао на факс. Питао ме колега шта ми је, каже да сам изгледао као да ме је прегазио парни ваљак. И јесте ме прегазио, синоћ на дербију. Туга. Али, као што рекох другом колеги, живот иде даље, они већ размишљају о реваншу, што не бисмо и ми.

И зато сам се и даље смејао. Рекла ми колегиница да сам креативан. Видела је моје цртеже у свесци у којој пишем вероватноћу (и остале битне ствари, и понеки дневнички запис). Могао сам да се и с њом поближе упознам. Мотала је косу око прстију 45 минута без престанка и смејала се гомили лудака који су седели испред нас. Фина је.

Ондак се задесио SQL баг, када је колега асистент грешком почео да куца код на ћирилици, па се одједном појавило ХАВИНГ... Јап, то је био моменат када сам на статус избацио "СЉЛ на ћирилици" :) Речима мог другара још из основне који је радио све и свашта а сад му сајт зврји празан: "Шитс хепн вен ју парти нејкд". Само што он то пише на енглеском.

Елем, дошао сам кући, смејао се кад сам видео брата, вечерао пуњене паприке и онда је дошла рођена сестра. После тога је пала киша, упркос свим најавама да ће до краја дана (који је тик пре 00.00 следећег дана) остати сунчано и ведро. Ако случајно погледате сајт РХМЗС или било који други, увидећете да овде и није било кише у то време (мада није било ни сунца, из разумљивих разлога), али онда ћете схватити да сте погрешно протумачили кишу.

И онако, тотално сломљен после свега, написао сам овај кул текст. Морао сам да вам се поверим. И решио сам да легнем да спавам. Сутра палим за ПН, и ишчекујем пљускове са грмљавином. А то ми баш сад не треба, имам толико тога за понедељак и уторак да радим...

11 коментара:

  1. Ti to za Zvezdu navijaš, crni Tomcaa? Pa kud odma` nisi rekao, sve bi bilo jasno zašto te tako često napada depresija :P :))

    ОдговориИзбриши
  2. Шта, ти то као ниси знао? xD

    ОдговориИзбриши
  3. zvezdaleeee!! e budalooo!! bas ti je KUL tekst :))) imas novog pratiocaaaa... :pppppp

    ОдговориИзбриши
  4. Milko je u pravu. Tomcaa, razmisli malo o tome. ;) :P

    ОдговориИзбриши
  5. Охо, неко се вратио у блогосферу... Фино :) Драго нам је да си опет ту, Кики! Сећам се да ме твоја стара верзија помно пратила х) И да, хвала, знам да ми је текст кул, то је иманентно сваком мом тексту :P Коментар ти је луд, као и обично ¦D

    Мит, не знам то да објасним, али што више размишљам - све више је волим. :D

    ОдговориИзбриши
  6. I ja sam išla, iduckala, smejala se, smešila, smeškala, i baš te taj parfem urnisao, rnisao, nisao, isao, sao, ao, o :D

    ОдговориИзбриши
  7. Нешто си весела данас? ;)

    А парфем... То је већ друга прича, има врло мало везе са овом :)

    ОдговориИзбриши
  8. e, ne vredjaj mi komentare ! :ppp
    pomno te pratimmm ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Ајд' нећу. Ал' пиши писмено :Р

    И ја ћу тебе, чим доспем до БГ-а :)

    ОдговориИзбриши
  10. Екса?
    Ја желим да чујем екстра.
    И чула сам тако!
    За Звезду се навија, Звезда се воли. <3

    ОдговориИзбриши
  11. Не м'ре, не уклапа се. :Р

    Немој те гробарске пароле да трансформишеш, имамо ми своје ;)

    Звезда је живот, све друго су ситнице.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive