16. март 2011.

Цвет

Срео сам јуче ту девојку. Мирисала је онако слаткасто, као кувано вино. Ваљда ме је зато и опила. Одувек су ме привлачиле те специфичне, излуђујуће мирисне честице које ти надраже машту и чине да ти срце заигра. Тако је било и с њом.

Опет стара прича. Онај разговор очима и осмесима. На крају увек остане на томе. Нисам знао како да јој кажем. Можда је и осетила то. Можда ужива у томе да ме излуђује, сваког тренутка све више и више. Да стално навраћа у сећање, својим мирисом и својим осмехом који несебично дели кад год то има и најмањег смисла. Мирисом од кога ми се свет заврти. Осмехом који ме тера да се смешим. То је тако слатко, схватио сам. Никада је нећу моћи избити себи из главе, јер уживам док се смејем.

Чудно је како се увек заврши на томе. Ваљда природа воли да се поиграва са мном.

Срео сам јуче ту девојку. Сасвим случајно, у пролазу. И толико желим да је сретнем поново, да ме поново опије мирисом куваног вина и осмехом који зауставља време. Толико желим...

А ко зна да ли ћу је опет срести.

10 коментара:

  1. Кеве ми Невенке. Више пута сам Му се обратио, ал' ме не конта изгледа баш најбоље :)

    А "ко зна зашто је то добро".

    ОдговориИзбриши
  2. Ja imam komentar, ali ovaj put neću, ne mogu uvijek da udaram po svom :))

    Srećno ti bilo ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Дедер реци, ја теби увек све кажем :)

    Мада предосећам шта бих ти рекао на то што ми још увек ниси рекао :D

    Захваљујем, реално тешко ће бит.

    ОдговориИзбриши
  4. Ovaj put jok, volem ja prave stvari, a na perverzije pozivam samo tamo gdje su stvari lažne ;)

    Baš zato što će teško bit` i jeste zanimljivo i inspirativno. Ne daj se, a alkohol i striptizete te uvijek čekaju ako krene kako ne treba, pa neka ti to bude utjeha :D

    ОдговориИзбриши
  5. Ијао, па ти си нам се разнежио :)

    Да. Зато овако лепо спавам и будим се у невреме. Алкохол по страни, а баш ми ни стриптизете нешто не привлаче пажњу у последње време (?!) Него да не бедачим више, уствари сам и срећан, и тужан, и оно, не знам како се осећам.

    ОдговориИзбриши
  6. Čak i meni deluje primamljivo ta devojčica, iz tvog opisa.
    Svet je mali, što da ne?

    ОдговориИзбриши
  7. Свет је мали, заиста. Па опет... Једног дана :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive