04. март 2011.

Ухвати ме...

...за главу, одозго, чврсто. Вуци, цимај, на једну и на другу страну. Кад неће да се откине, пробај да погураш. Притискај све јаче и јаче, док не почну да крцкају пршљенови. Кад већ неће да се одвоји, нека клоне. Јер она не зна да заспи, она се само врти у магичним круговима бесмислице зване прошлост. И када сања, она сања будућност кроз прошлост. И када треба да спава, она мисли о прошлости. И када треба да се контролише, она се упусти у прошлост и из прошлости вади реакције. Она не уме да функционише другачије. И зато притисни јаче, док не попуцају пршљенови. Нека клоне.

Запаљив сам, дете земље, рођен из нафте. Изгорећу. Ту и тамо по соби биће расуте гомилице пепељастог праха. Лелујаво ће се расипати сваки пут кад отвараш или затвараш врата, кад скидаш јакну или издишеш. Лаган сам, нека игру са мном преузме ваздух. Можда ће ме једном и вратити мајци. Да нема ваздуха, ни твој усисивач не би могао да ме сакупи. Помешао се не бих са другим праховима, ко зна којим и ко зна одакле. Губљењем своје форме, не бих створио неку нову.

Само, два бисера неће изгорети; расуће се по соби. Један ће завршити у паучини, у запећку. Други ће покупити ђон твоје чизме и понети са собом, у последњу авантуру. Негде ћеш га отрести, оштро и елегантно како ти то умеш, са свим остацима снега који су се припили уз њега, згажени лаким кораком. Наставићеш даље, не примећујући га. Једном ће га неко пронаћи и заденути за ђердан. Субина бисера је таква, диве им се док их виде, а кад их нема - остају заборављени.

10 коментара:

  1. Да, да, то је моје скромно мишљење. ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала ти што си са мном поделио своје скромно мишљење, много ми значи :) Чудно како је уопште настао овај текст, али то је друга прича...

    ОдговориИзбриши
  3. Лепа песма на крају! :)
    Сјајан текст!

    ОдговориИзбриши
  4. И опет хвала :) Немам појма шта да вам одговарам на такве ствари... Песма је дивна. :)

    ОдговориИзбриши
  5. О, хвала, Ивана :) Стварно, ретко пишем овим стилом, или ми се чини...

    ОдговориИзбриши
  6. Хвала ти :) Није баш савршено, али сам тежио томе колико сам могао.

    Човече, сваки коментар ми је имао "хвала", то говори нешто...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive