02. март 2011.

Дефинитивно...

...постајем један од оних кога би питали "А шта ће ти 120 година?" када би рекао да жели толико да живи. Међутим, све је то ствар перцепције, перспективе из које се гледа, референтног система или назовите већ то како хоћете. Односно, у овом случају, то је можда и до особе која то пита, јер та особа не види живот ван свега тога.

Замислите мене, духовитог, шармантног, углађеног, финог, културног, елоквентног, начитаног, способног, енергетску бомбу... Замислите и задржите се на томе. Нисте морали да замишљате ништа, већ имате такав утисак, зар не? :)

Е сад замислите мене без интернета, а да задржим све те особине.

Уствари је то оно што ја замишљам. Али никако не капирам како да остварим.

А кључне су мале ствари. Заиста мале ствари.

Малопре сам схватио колико је лакше изаћи из препуног аутобуса ако лепо замолите људе да и они изађу како бисте ви прошли, него ако кренете да се расправљате, гурате и вичете... Није ли то Трећи Њутнов закон? Подсетите се.

Океј, пристојан сам, највећим делом времена. Трудим се да будем, заиста.

Духовит ту и тамо. Чешће сморим.

Шармантан - у свој својој смотаности. То је интересантно, ја сам изузетно шармантан, заиста то мислим :)

Углађен... То мора да се дефинише. Користио сам реч а да нисам ни сигуран шта уствари значи.

Фин као да сам из Финске. Више него што треба.

Културан... Не претерано. Пристојан да, али не сматрам да сам нешто посебно култивисан и еманципован.

Елоквентан - само кад је опуштена варијанта, тј. кад нема притиска и тензије. У тим тренуцима ми се језик веже у чвор.

Начитан - то мора да се вежба :)

Способан - хвала Богу, имам две руке и две ноге, имам и језик, уши, нос, очи и све остало што може да затреба... Није да не могу. Али се често спетљам и то је другима комично а мени трагично.

Енергетска бомба - и то мора да се вежба :)

Све у свему, што би куварице рекле... Тј. чини се да и нисам тако далеко од онога каквог замишљам себе. И зашто сам вам ово причао? Не знам, ваљда и ја хоћу да се хвалим мало. А ко се хвали, сам се квари, рече неко паметан некада давно. Ето, то ми не дозвољава да се испољавам, што и није баш добро у ова себична времена.

Шта недостаје? Она реч на с. Реч од 12 слова, да се разумемо :) Ето, то ми недостаје у реалном свету.

А на нету? Имам га на претек.

17 коментара:

  1. Jesi šarmantan, i ja to ozbiljno mislim ;)

    Ali, to nije bitno, bitno da koke misle da si šarmantan, koji ćeš djavo od mene? ;)

    Riječ na dvanaest slova..odaću ti malu tajnu-svako ima skrivenu situaciju u kojoj bi ostao bez te riječi ;) Pametni odglume da je imaju, kad dodje do toga ;)

    Mada, rekao sam ti već, jednostavno još ti nije došlo vrijeme..u najgorim si mogućim godinama. Pričekaj još samo dvije-tri, obećavam ti-nećeš moći da vjeruješ tada da si nekad bio kao sada ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Јес, вала, џаба мени то што ти мислиш, мада, како ти оно кажеш, годи сујети? :) Мислим, ипак ми ти дођеш нека врста узора :D

    Треба надмашити учитеља... А за то треба снаге, труда, рада и пуно одрицања.

    Као и за глуму, уосталом. Ваљда ћу научити једном. И кад ће те најгоре године да прођу... Данас нам један профа рече како смо сад друга година и још балавандери а у трећој одједном постанемо озбиљни. Ваљда и ти на тако нешто мислиш :D

    ОдговориИзбриши
  3. Hihihi, simpatičan i realan post! Slušaj ti svog učitelja, pa ćeš uvek srećan biti - nikad nećeš u životu gorke suze liti :D

    Mnogi ljudi GA primaju spolja... Stvar je u tome što ono mora da se generiše iznutra, a to je malo sporiji i teži proces i zahteva jedan određeni stepen zrelosti. Tako da.. ;) Ali, ti si na putu, jedino da ustopiraš kamionče do željenog cilja ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Је ли? :))

    Тако да... Нека, ја више волим пешице, макар морао да тумарам још тих неколико стотина година живота. Све што је брзо то је и кусо ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Биће, биће... само ради на себи и не одустај. И обавезно, али обавезно тренирај нешто. (не мислим на дизање тегова, као и Десанку и Левосаву) :D

    ОдговориИзбриши
  6. Тежак задатак. Лако је теби да задајеш, ти си нинџа... :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ништа није лако. Искуство се гради постепено, само је битно не одустајати! :]

    ОдговориИзбриши
  8. Јес, знам. Сваки пут ми се чини да нисам спреман да се упустим у све то, плашим се да ћу одустати и пре него што почнем.

    ОдговориИзбриши
  9. Što god godi sujeti-to je dobro :))

    Nemoj da ti dodjem, koji će ti djavo uzori? ;) Sasvim ok deveraš i sam. Pazi, mogao si i lakšim putem, da ne razmišljaš toliko u godinama kad normalno čeljade troši vrijeme na pijanke i ostale simpatične manifestacije. Ali, dobro, kad si već tako odlučio, uskoro ćeš biti toliko filozofski izgradjen, odnosno imaćeš takvu spiku da ćeš svaku moći da obrlatiš dok si rek`o keks ;)

    A gdje je keks, tu je i... ;)

    Ne brini, neće još dugo da to traje. U dvadeset i petoj postaješ džek. Dobre vijesti su da džek faza traje bez problema i do pedesete godine ;)

    JQ,provociraš li, provociraš :P :)) I o kakvim sad primanjima pričaš? :D Spolja, sa strane..strašno. :))

    ОдговориИзбриши
  10. Jako simpatičan tekst. Samo digni glavu gore i ciljaj snove, ostalo će doći kad se najmanje nadaš. Veruj u sebe :)

    ОдговориИзбриши
  11. Милко, да станем прво у одбрану даме, оно горе није била провокација :) А оно ГА примају је наглашено да би се знало на шта се мисли, а ти си опет погрешно схватио, сунце му његово...

    С друге стране, не мораш да ми долазиш, довољна ми је доза твоје филозофије и преко нета. Ако дођеш, тераћеш ме да се одам блуду и разврату, а то ми није циљ - управо од тога бежим. А где је кекс, ту је и чај од нане :)

    Софи, хвала. Глава ми је високо у небесима, добро сам нацентрирао и само још чекам добар тренутак да опалим. С вером у себе, наравно :)

    ОдговориИзбриши
  12. @Tomča, znaš kako, učitelj je uvek u pravu. :D A, pusti Milka, ne zna on šta priča :D

    ОдговориИзбриши
  13. И ти верујеш у те глупости? То од тебе нисам очекивао :) А он? Зна... Све он зна, него воли да се чачка... Овај, да чачка друге, да не будем погрешно схваћен :)

    ОдговориИзбриши
  14. Pa to, poenta je upravo da se odaš bludu i razvratu :D Stalno se žališ kako ti trebaju bolja vremena, i onda kad ja hoću da ti ih prebacim-ti nećeš :) Strašno :))

    Ja sam za blud i razvrat :D

    ОдговориИзбриши
  15. Каква ти то поента, ба, никако да сконтам... Где су боља времена, у блуду и разврату? Зар?

    ОдговориИзбриши
  16. Whatever... Све си лепо описао, ја му дођем неки притајени психопата и с тим у вези ти већ знаш мој коментар на тај текст, тако да не морам да коментаришем :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive