28. фебруар 2011.

Читајући ненаписане књиге...

...заборавио си оне написане.*

У сврху једне важне конверзације кренуо сам да пречешљавам своје некадашње текстове. Ах, колико је ту само мудрости остављено. Тражио сам по неким кључним речима, и схватио да тих кључних речи има превише. Прочитао сам два подужа текста, и увидео да сам понекад заиста размишљао зрело и паметно, без лажне скромности.

Сваки од тих текстова мени има посебно значење. Међутим, када их читате издвојено и ван контекста, они су потпуно другачији. Ето, сада се не сећам којом сам приликом написао нешто. Сећам се какви су услови били, али се не сећам онога што је довело да све те речи полете из мене.

Овај блог развијао се заједно са мном. Још увек се развија, уствари. Да не говорим у прошлости, јер би неко могао да помисли да опет бедачим и да опет затварам блог. Не, само резонујем :) Кад бих имао бар два слободна дана, да лепо све испрегледам, натенане, да видим шта сам све прошао, да се подсетим из каквих сам све мука и радости морао да се искобељам да бих постао ово што сам сада, било би то заиста несвакидашње искуство.

Оно што је било лако се заборави јер стално долази нешто ново. А ето, оно што је написано остаје као траг. Траг који сведочи о томе да се све креће у циклусима, да се историја понавља, да све дође у своје време, да или јеси или ниси... Да је важно да смо ми живи и здрави, да све на крају дође на своје... И све тако неке ситне порукице које свакодневно треба имати на уму кад крећете у бој с новим даном.

Ово место је права ризница. Чува нека давно остављена блага, завештана авантуристима који воле да прекопавају по траговима прошлости. Некада нема квалитета, некада вас бомбардујем небитним стварима. Некада и мени неко треба да каже: "Брате досадан си, пиши нешто занимљиво". Али то сада није битно... Да смо ми живи и здрави :)

--

* чувена реплика из филма Бој на Косову

4 коментара:

  1. Da ti kažem nešto: Brate, zaboravi prošlost! Misli na budućnost :)

    ОдговориИзбриши
  2. Мислим само на садашњост, што је најгоре.

    Синоћ сам се посвађао са сестром и мајком... :(

    ОдговориИзбриши
  3. Ah, mnogo je lepo kad se distanciraš totalno od tog nekadašnjeg života pa čitaš posle o njemu, nečega se uopšte ne sećaš, ali ti lepo! :)
    i da, p.s. bedara za svadju, ali to se prevazidje brzo!

    ОдговориИзбриши
  4. Лепо је кад у њему пронађеш нешто корисно :) Ја сам тих дана понекад био тако конфузан да се ни после недељу дана нисам сећао шта сам хтео да кажем...

    Са сестром је изгледа све океј, а с мајком не знам како ћу још увек...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive