26. фебруар 2011.

Ху да фак из Ана?*

На ово питање немам одговор, ако сте се исто питали, џаба читате.
К'о ролна тоалет папира живот се одмотава...
То ми је јутрос пало на памет. Где? Па тамо где сам остао без папира. У таквој ситуацији увек се сетим ове дивне песме. И онда се сетим да бих ње могао да се сетим и чешће, с обзиром на то на шта ми живот често личи.

Уствари, ја се јутром и не гледам у огледалу. Осим понекад, кад нисам сигуран у свој изглед а битно ми је. Нако мамуран, какав обично устајем, попијем који гутљај воде или можда ставим чај... Погледам вести, ако имам времена. Комп већ ради још пре него што сам отишао на умивање. Рачунам, док ја радим нешто, да и он ради нешто... Бар да дигне систем, ако ништа друго. Јер подизање система некад је врло споро и мрзи ме да га чекам. Одузима драгоцено време, је ли.

Наместим и кревет обавезно, чим устанем. То ми је нека пракса преостала из војске коју нисам служио. Па како нисам служио војску, не знам баш да склопим све на 10 cm или како то већ иде... Не знам, рекох, нисам никада имао прилике да научим.

А баш сам био против тог служења војске. Поред свих мојих страхова од свега и свачега још ми фали да држим у руци пушку, не дај Боже гранату. Мало сам нестабилан.

А је ли, лакше је у кафани живети? Лакше... Ти седиш, пијеш, некад једеш, служе те... Користиш просторије које они чисте и ветре... Ништа те не занима, они о свему морају да воде рачуна. Да, да. И о чистоћи пепељаре. То је оно што се проверава на техничком прегледу возила. Нисте ви у возилу, ви сте у кафани, питате се какве то сад везе има? Е па има... Овде ти они мењају пепељару. У возилу сам празниш своју.

И тако сам већ изгубио пола сата свог трајања док сам писао ово, јер сам у међувремену стално пребацивао на други таб кад наиђе баба, да не види како паметне ствари пишем. Не разуме се она у ово, али види ко куца, и то није баш пожељно. Једном тако кад сам мењао табове пред бабом, излетео порнић, каже она: "Јао, види, млади се воле..." Јес баба, само што се не воле него фејкују размножавање.

Писао бих још, али сам остао без тока мисли. Скренуо сам много. Река меандрира, ја не могу да је похватам, а камо ли да се ухватим у коштац са њом. И тако, нек иде она фино својим током, а ја одох да читам вести.


--
*нека Ана са Facebooka...

5 коментара:

  1. Војска... Видим, почело је добровољно. Деда ми каже - гледај, и женских има! а ти ниси 'тео!
    А ја, као, не чујем. Не треба мени пушка. Покварио бих је намерно, првом приликом.

    ОдговориИзбриши
  2. Ko je ANA? :))(čisto da namračim još više :))

    [...]
    Ana, devojka plavih očiju i kose,
    ime što milion devojaka nose,
    i što će isto jednoga dana
    otići tamo, gde je i Ana...

    Na celom groblju, zaplakah prvi,
    ispisah reči kapljama krvi,
    "umrla je u svitanje dana,
    bila je lepa i zvala se Ana"

    A znala je da narkomani dugo ne žive
    i da se kratko svojim snovima dive,
    volela je da bude svoje vene,
    volela je mnoge, a možda i mene...

    (odlomak iz pesme "Marihuana")

    Tako, Ana je bila komanka i umrla je od heroina. E, sada, idi negde napij se, oslobodi dušicu, trčakaraj šumom i raduj se. Život je lep!!! Živeli!

    ОдговориИзбриши
  3. Bajo, sabio si. Ja isto tako prebacujem tabove, kad pišem na starom kompu nešto. A familija mi se šunja iza leđa, ihh. Ko nindže nečujni, bokte!
    Ana je vr'! Pogledaj neki film u kome se mladi vole, a nek Anna (Nova) ima glavnu ulogu. ;)
    I uživaj, odmori malo čoveče. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ето муке, мозак ми празан и не знам шта паметно да кажем! Аи кји враг се ја петљам да коменаришем! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Даре, слажемо се и по том питању. Само мени криво што нема више испраћаја, мање зараде... Али иначе је бесмислено.

    Џу, дир, опет ти о наркоманији код мене на блогу? Ццц... Рекли смо да је то забрањено ;) Ана је... Ана... Баш ти је лепа ова порука после песме о Ани, то ми се свиђа :*

    Мит, управо кад сам читао овај твој коментар пришуњала ми се баба... Реко сам јој да је нинџа :) Имаш много различито гледиште од Џу. И твоје гледиште ми се свиђа :) Одморио сам се синоћ, и стигао у БГ коначно :))

    Рама Лама Динг Донг сунце ти колико ти име одједном... :) Слободно ти реци шта год да ти је на души, макар и ништа не било. Стигао сам у БГ сад ја треба вас да читам и коментаришем :D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive