21. фебруар 2011.

Настављамо тамо где смо једном стали

Извините због викенд-паузе. Одавно већ знате да нешто није у реду са мном, а то се, ето, и на блог одразило. Имали сте проблема, тражио вам је позивнице, зар не? Ја сам му то рекао.

Тешка срца отварам ово место поново за све. Мислим, колико пре 15 секунди када сам поново вратио блог, био сам расположенији. Сад већ капирам да нисам то желео.

Њему треба промена. Јер мени треба промена. Кренуо сам да мењам све одреда у свом животу. И постао сам хладнији.

Капирам да ме неки од вас познају више него и родитељи и друштво заједно.

Па се враћам.

Тј. враћам вам оно што сте изгубили и пропустили мојом кривицом. Пар последњих текстова и коментара.

А ја ћу наставити да пишем кад за то осетим потребу. Нећу да се одаљавам од вас, мислим да се полако враћам на прави колосек. И да би требало мало да спустим лопту. Али ја сам понекад манијак. Знате оно, како емовци секу вене... Тако и ја понекад откинем неко парче и одбацим га.

Нисам имао срца да обришем блог. То би значило самоубиство. Нисам имао срца ни да скочим у реку. Нисам ни помишљао на то, да се одмах разумемо. Само сам је обишао. Нека куца ме је оњушила. Насмешио сам се. Њој, па човеку који је водио по киши. Он је имао кишобран, и не знам како је видео то што ја немам кишобран. Све у свему, ништа ново нисам схватио. Изашао сам да размишљам, а у глави су ми били стихови

Само је рекао: "Не постављај ми питања",
"Ћути и гледај своја посла", каже он...


Јер то је тако изгледало.

Жао ми је због свега. Извините због непријатности. И због мене.

16 коментара:

  1. Не брини ТоМЦее :) Знали смо ми да то није ништа озбиљно. Имала сам и ја сличне фазе много пута.

    WELCOME BACK :D

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала, Мицо. Јадан овај блог, стварно ће доживети све и свашта. Понекад се осећам као родитељ који злоставља децу... Уствари како бих ја могао да знам како се они осећају? :(

    Морам мало да припазим на своје фрустрације.

    Више пута сам се запитао да ли је ово кукавичко бежање од свега или остављање свега и нови почетак. Капирам да је било ово прво, а желео сам ово друго.

    ОдговориИзбриши
  3. Kad osetiš potrebu piši, čitaj, kad ne ništa, nemoj ništa da forsiraš. Nama će uvek biti drago da vidimo tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши
  4. Хвала, Иц. Док је вас, биће и блога ваљда. А ја ћу се снаћи којекако :)

    ОдговориИзбриши
  5. Хтео си да бришеш блог!?! Мали, много си се ти занео да ти ја каем :D
    Шалу на страну, драго ми је што нам се враћаш. И што ћеш постати ведрији. :фејсбучарскосрце:

    ОдговориИзбриши
  6. Да сам хтео, вероватно бих га обрисао. Овако сам га само закључао ;)

    Ето, драго ми је да ти је драго. И бићу ведрији, морам бити. Од овога горе нема ваљда. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Dobro je JQ primjetila-svi su nešto sjebani ovih dana..februare, prolazi! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Јесте, јесте... Има она добру моћ опажања. Само, није фебруар крив, криви смо ми :)

    ОдговориИзбриши
  9. Samo mogu da se složim sa svim prethodnim komentarima :) Svi imamo svoje faze.

    ОдговориИзбриши
  10. Брате, стварно мислиш да фебруар може да пусти воду? :)

    Софи, апсолутно си у праву и са тим се ваљда сви слажу. Дешава се :)

    ОдговориИзбриши
  11. Ahaha, da obrišeš blog? Pa ko to može još? To ko da odvajaš parče srca i bacaš ga kerovima. Mislim, stvarno! Evo, otkriću ti jednu tajnu: pšpšpšpšpšppšpšpššpšššp i stoji tamo u draftovima. :D
    Wlcm back!

    krivo je moreeeee

    ОдговориИзбриши
  12. Па да, управо то... Мислим, то сам и радио.
    Хехе, знао сам да ту има нешто :)
    Хвала, боље вас наш'о!

    ОдговориИзбриши
  13. Ima samo jedno što mi je iritabilno u ovom tvom postu i što ti je nepotrebno - izvinjavanje. Inače, skroz mi je bilo gotivno kada sam videla da si "zatvorio" blog za čitanje. Što da ne? Tvoje pravo da činiš šta hoćeš. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Ti stvarno previše lično doživljavaš svoj blog...

    ОдговориИзбриши
  15. Зверко, не знам зашто, прораде ти неки увлакачки механизми, или сконтам да сам некога можда повредио и довео га у непријатну ситуацију јер му наједном треба позивница за читање а ништа му нисам рекао... Ово место ипак нема много смисла без људи који га читају :)

    Господару, јбг, као трећа комора са преткомором... Тако нешто.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive