05. фебруар 2011.

Изгубљена мисао

Седео је у глуво доба и мислио. Није му се дало да спава. На столу је била свеска, пар покиданих листова, оловка и једна свећа, скоро догорела, која је треперила и бацала светлост на свеску и на његово лице...

Она се пробудила. Погледала га је полуотворених очију из кревета. Он је баш у том тренутку свој прљави нокат кажипрста десне руке заривао себи у чело. Изгледао је страшно, измучено, док је са готово лудачким поривом рањавао себе копајући по челу као по својим мислима и тражећи оно што га толико мучи да га ишчупа из главе.

На тренутак се уплашила. Светлост свеће која је падала на његово лице чинила је границу између генијалности и лудости још неуочљивијом и тањом. Онда се окренула. Пробала је да настави да сања.

А он се мучио са својим мислима сатима...

Свануло је.

Она је пронашла догорелу свећу на столу, последњу, половично записану реченицу и њега на поду, лица под сасушеним траговима крви, уснулог. Крај његове десне руке лежала је сломљена оловка.

Али више није могла да га пробуди.

13 коментара:

  1. Uh, svidja mi se. Po meni možda i najbolji tvoj tekst. Ovih dana malo drugačiji stil na tvom blogu, pesma, sad ovaj tekst. Lepo.

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала, Ивана. Знаш, и даље експериментишем, биће тога још, следећи пут кад останем до касно и прекопам по својој глави :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo mi se dopada. Jako.

    Samo napred, postani mračan. ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Не морам да постајем мрачан, ја сам то по природи ствари, само што се добро скривам ;) Хвала!

    ОдговориИзбриши
  5. Zaista sjajno dočarana atmosfera (vidim je) sa malo reči koje puno govore.

    ОдговориИзбриши
  6. Звери, звучаће нескромно, али то ми је и био циљ... Драго ми је ако сам успео :)

    Џу, у каквом је мраку настала, није ни чудо што је тако мрачна. Хвала :)

    ОдговориИзбриши
  7. Stvarno, super si nam preneo situaciju; sve to mogu jasno da vidim... Svidja mi se :)
    I,da, svidja mi se sto si "po prirodi stvari mracan" :D

    ОдговориИзбриши
  8. Yo Мала сестро, добро дошла на мрачни блог сав у бело обојен! (у наставку се чује одјек грохотног смеха једног од оних страшних кловнова)

    Прихватам ја и критике, ал ето, овог пута испало је добро и драго ми је због тога :) А што сам по природи ствари мрачан - не знам колико је добро да ти се то свиђа, али видећемо да ли ће тако и остати у наставку приче ¦D Још једном - добро дошла на Чичко-чичко (што каже гугл преводилац на македонски), осећај се као код своје куће.

    ОдговориИзбриши
  9. Sviđa mi se što je mračno, mada se ne trebaš samo na tome zadržati :) Tekst je zaista dobar, iako je kratak, uživala sam ga da čitam :)

    ОдговориИзбриши
  10. Хвала Софи, добро дошла на блог, сад ће слатко и кафица :)

    Нисам те разумео - фали још мрака или фали још приче? Свеједно, драго ми је ако си уживала :)

    ОдговориИзбриши
  11. Ne fali ništa, jednostavno čitajući prethodne komentare imam osećaj kao da te svi ubeđuju da samo o mračnim stvarima pišeš na dalje, a ja ti kažem da mi se ovaj sviđa jer je mračan ali ne trebaš se kod svakog sledećeg teksta zadržati na tome :) Uh, sad sam se i sama zapetljala xD

    ОдговориИзбриши
  12. Аха... Заиста, треба ићи даље. Понекад не разумем тако једноставне реченице (као што је била она из претходног коментара), али ово твоје компликовано објашњење сад сам разумео ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive