04. фебруар 2011.

Штрицкање

Сваки дан шишам овце, ред је и мене неко да ошиша...

Знате колика ми је коса? Синоћ дошао кући јанпи онако како само ја умем после сваког сусрета са колегом Благојем. Елем, дочекале су ме обе сестре, ова што с њом живим и ова друга, рођена. А ја сав срећан, пошто сам стигао да стигнем у веце (не са Иваном Ивановићем, шта се палите ома). И тако успењем се ја на други спрат, дочекају ме оне, одма' почеле да се жале како смрдим на цигаре и на алкохол (није логично? дошао сам из кафане...) и овај...

Где сам стао?

Ах, да. И каже ми сестра да не пијем више, да се погледам на шта личим, и 'ладно из чиста мира пита кад ћу да се шишам. Рекао сам - не док траје испитни рок. Знање ми у коси, нема довољно места у мозгу.

Елем белем буф, каже она мени нешто типа - не мораш да престајеш да пијеш, ал ошишај се побогу, види на шта личиш.

И тако мене сјетовала сестра и отишла кући. Није могла више да дише у соби у којој ја смрдим на алкохол и дувански дим.

Велики сам љубитељ кратке косе, али у овоме моменту нећу да се шишам. Док не прође испитни рок. Иначе мрзим фризере, али то је нека друга прича. Додуше волим фризерке, али то је тек трећа прича :)

А шта ви мислите о томе? Заболе вас уво баш... Ал питаћу вас кад одете једном на шишање па вам одсеку то уво, шта ће после да вас боли...

15 коментара:

  1. Hehehehehehehe, Tomcee 1 i Tomcee 2, ovaj, ošišajte se, štuc :D Pozdravi sestre ;D

    ОдговориИзбриши
  2. Мање пиј следећи пут кад читаш моје текстове :Р

    ОдговориИзбриши
  3. Види, ни ја не волим шишање/бријање усред испитног рока. Дан пред испит - ја се средим. Ништа раније. :)

    Што се фризера/фризерки тиче, немам ништа против те професије; могу чак да кажем да сам у просторијама за раскос начуо неке од занимљивијих разговора последњих година. :)

    Мада, ипак нешто код свега тога мрзим - када морам сто година да им објашњавам како да ме шишну. Ништа ми не значе оне бројке, најлакше би ми било да зграбим фризерку за руку, мало је вучем уоколо, и, кад налетим на човека са солидном фризуром, да кажем - ето, ТАКО ме обездлачи. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Немам ја ништа против фризера и фризерки, немој погрешно да ме схватиш. Ја само не волим да се шишам, и шишам се оно... Баш кад морам.

    Треба имати поверења у људе који ти раде (п)о глави :)

    ОдговориИзбриши
  5. Dobro, generalno, plaćam za to kvalitetno štrickanje, pa volim i da me oBEZDLAČE, ovo ću da ukradem. I RASKOS ću da ukradem :) Inače mi kosa raste ono brže od pšenice pred Božić :D

    ОдговориИзбриши
  6. "Треба имати поверења у људе који ти раде (п)о глави :)" Слажем се. Нико не може да ти се освети као увређени фризер који ти још увек прчак по фризури. :)

    Кради, Џангл, на те кованице још нисам метнуо лиценцу. ;) (Искрено, поласкан сам. Али ћу и ја теби мазнути ово за 'шеницу и Божић. :))

    ОдговориИзбриши
  7. Исправка - "прчКА", не "прчАК"... :) Овако звучи као неки хибридни глодар. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Џу, крадову један :))

    Даре (ако се не љутиш да те тако зовем), разумемо се у потпуности.
    И метни лиценцу, како је почела да краде брзо ћеш остати без речи ;)

    ОдговориИзбриши
  9. У суштини, не смета ми, али сам у прошлости био осетљив на тај надимак, не знам зашто. Нећу се љутити, слободно. ;)

    Нека је - битно је да оплемењујемо и богатимо језик. ;)

    ОдговориИзбриши
  10. А, па ко није за другог, тај сигурно није ни за себе :)

    Елем, нећу те звати тако ако те то подсећа на нешто што не треба...

    ОдговориИзбриши
  11. Не, озбиљно, нису ме људи дуго тако звали, па сам се штрецнуо. Чудно је како су, осим у ретким случајевима, у питању били само људи којима нисам био нарочито симпатичан. :) Али не смета, стварно. Ево, теби првом дајем овлашћење да, ако желиш, користиш ту форму мог имена кад ми се обраћаш. ;)

    ОдговориИзбриши
  12. Окет, нема фрке, могу да те зовем и Чода ако хоћеш :) Хвала на овлашћењу!

    ОдговориИзбриши
  13. Ja se nisam 3 meseca bio brijao, niti 9 šišao. :D
    Prolazi rok, a meni lepo kako sam zarastao...

    ОдговориИзбриши
  14. Сид, уживам кад се запустим, ал некако сам неугледан :( С једне стране ми прија, с друге ми криво... Ипак ћу морати да се доведем у ред првом приликом :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive