01. фебруар 2011.

Пикопотреба

Да напишем једно слово на овом блогу.

Не одричем се. Али се одвикавам. Од блога, од твитера... Од интернета.

Једино ми зафали разговор, јер сам сам.

Да ми није разговора, не бих успевао у свему овоме.

Зато сам увек на meebo.

Лепе вести: почео сам да тренирам, одбранио сам рад, био мало одсутан од куће.

Лоше вести: ником се нисам јављао, последњи пут кад сам разговарао преко телефона нисам био баш расположен за разговор, можда је протекло погрешно.

И даље се никоме не јављам. Само кад морам.

Не могу да нађем храну у пуном фрижидеру. Изгледа тако празно...

Мршавији сам него иначе. Или сам то видео своје тело први пут после толико времена да сам заборавио какво је некада било.

Престајем да обећавам. Правим планове. Радим на себи колико могу. Превише сам мислио, то ме је спутавало. И још увек ће, таква ми је природа.

И заваравам се. Ви ме терате на то. Док ме не убедите. Превише сам јак, неће то тако лако ићи.

Зајебите, мука ми је од тога.

11 коментара:

  1. "Превише сам мислио, то ме је спутавало."

    Мислим да то (теби) није неки проблем. Човек је посебан по томе што је способан да размишља и да дели своја мишљења с другима.

    И немој ово "колико могу". Људи све раде с одређеним циљем. Без циља људи само тумарају, губе се. Не мора тај циљ да буде велики, већ да је битан, да је твој.

    И једи мало. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Иване, неам појма шта да ти кажем на ово о мишљењу. Мислим да та моја размишљања и мишљења и нису нешто што сам баш делио с другима...

    Ово колико могу је заправо много више него што мислиш. Идем до максимума ;)

    Једи мало - не бих се сложио. Једи више би било добро... :D

    ОдговориИзбриши
  3. Мислим да сам вио откуцао и "више". :)

    И шта тренираш?

    ОдговориИзбриши
  4. Иване, не знам, али ајд рецимо да си рекао мало више, пошто то има смисла ;)

    Обојици - кренуо сам да одрађујем неке својеврсне body weight тренинге... Наравно, пошто сам у старту слаб, тј. практично почињем од нуле, потрајаће то док се дође до одређеног нивоа спремности за даљи напредак.

    ОдговориИзбриши
  5. E Tomcee, Tomcee..kad čitam tvoj blog imam osjećaj da je Gete bio vidovit, pa je o tebi pisao Ljubavne jade mladog Vertera :P

    ОдговориИзбриши
  6. Претпостављам да сам још један доказ да се историја понавља...

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam, možda, nekad, ne mogu.
    Jesam, sigurno, sad, mogu ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Нећу, немам, нисам, немој...
    Хоћу, имам, јесам, мој. ¦D

    Позитивне вибрације ;)

    ОдговориИзбриши
  9. ''Превише сам мислио, то ме је спутавало.''
    Знам о чему говориш. Исти је случај и код мене.
    Али свануће нама једнога дана! (Мислим да ово кажем по стоти пут али нема везе :D)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive