27. јануар 2011.

Stare ljubavi

ToMCaa says: Dakle ovako sta sam ono hteo...
Ako vam je ovaj tekst necitljiv, to je zato sto ga pisem iz mIRC-a.
To je onaj program koji sam nekada koristio da visim na Krstarici, u stara dobra vremena.
I danas sam naleteo na neke log fajlove. U njima sve sami chatovi od pre par godina. Bilo je i starijih nekada davno, ali sad su ko zna gde.
I citam ti ja tako to. Pronadjem par random poznanstava. Jedno zaboravljeno, jedno odbaceno i jedno koje danas kao da ne postoji.
A onda vidim sobe. Sve sami kvizovi. Bio sam dobar svojevremeno.
I pozelim da se prisetim toga.
A pobegao sam odatle jer sam bio postao zavisnik i bila mi je potrebna pauza (hitna).
Tako sam ponovo instalirao mIRC.
Dobra 3-4 sata sam proveo danas po kvizovima. I dalje nisam los.
Ima novih likova. Cini mi se da sam video i jednog starog, ne znam da li me se seca.
Malocas sam shvatio zasto ih mrzim i ponovo odustao.
Previse anarhije i nepostovanja pravila.
Zurba.
Trazenje pomoci.
Ometanje drugih svojim spamovanjem.
I eto, ovo je jedan spamerski post koji uopste ne bi trebalo da bude ovde.
A ja sam zadovoljan sobom.
I jebo me mIRC i Krstarica, necu vise na to da gubim vreme.
A voleo sam je nekada...


Update> нисам уопште почео да примењујем ону тактику о којој сам писао. И пропустио сам цео дан. Поново. Додуше не узалудно, али то је нека друга прича :)

10 коментара:

  1. Сетим се и ја понекад крстарице. Са некима сам још увек у контакту ;)
    Ех...

    ОдговориИзбриши
  2. А питала си чему све то... (:

    ОдговориИзбриши
  3. Кад сам питала?
    Брзо сам ја одустала од крстарице и прешла на форум на коме сам око 2 године. :D И за то питам: чему све то?
    :D

    ОдговориИзбриши
  4. Ето виш. Све је добро кад се добро сврши, што би реко наш народ :)

    ОдговориИзбриши
  5. Шта се дешава? Оде текст у архиву. Не знам шта је Мирц, али врати се ти на Blogger лепо. А какве квизове играш?

    ОдговориИзбриши
  6. Ма на Крстарици. мИРЦ ти је скрипт-програм за рад са IRC (Internet Relay Chat) каналима, тј. практично свим причаоницама које су реализоване тим протоколом. У овом случају био сам на Крстарици, у собама у којима ботови постављају питања а ко први одговори тачно броје му се поени. И да, на Блогеру сам, из мИРЦ-а не могу да се пишу постови, али би тако изгледало да сам писао... :D

    ОдговориИзбриши
  7. Хахахах, Мирц, човече, скоро сам и заборавила да је то постојало. Квизови су били јако заразни. Више него фејсбук данас.

    ОдговориИзбриши
  8. Милице, и данас су заразни. Само што се ретко ко још бави њима... Видим затворили су ми два канала који су некада били пуни. Али има их још :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive