27. јануар 2011.

Митинг (meeting)


Ишао ја тако, тумарао нешто градом, доручковао и ишао на пиво, све оно стандардно... Кренем кући, побегао ми бус, морао сам да сачекам следећи. Стајао, као и обично, при средини. Нећу тиме да вас давим.

Упознао сам девојку. Седела је ту, одмах десно од мене. Погледали смо се, оно, пар пута. Осмехнула се. И ја сам се осмехнуо. Питао да ли је слободно, сео до ње. Тијана се зове. Баш лепо име, рекох. Наравно да сам се прво представио, онако џентлменски, фино. Било јој је драго, очи су јој играле, и смејала се. Морам признати да ни мени није било свеједно.

Тако, представио сам се, рекао штошта о себи. И она је на студијама, на економском. Млађа је годину дана. Каже да јој не иде лоше. Излази по добрим местима, воли добру музику. Дружељубива је, што се видело и по њеном ставу. Има и стила, не облачи се грозно као ове данашње клинке... Дивне, смеђе очи, равна коса до рамена. Складно лице, не пренашминкано. И стално се смешкала...

После пет-шест минута непрекидне приче сконтао сам да смо слични, као да се знамо већ годинама... Морала је да изађе пре мене. Разменили смо бројеве пре тога. Зовем је вечерас да јој јавим за концерт у суботу. Кладим се да неће одолети :)

XKCD Meeting
Е, и нисам ти причала, данас ме неки лик у бусу стартовао, као. Знаш, ушла ја у бус, оно, мртва уморна, морала сам да устајем због испита у 6 јутрос јбт. И таман се орасположила, видим неки лик стоји у средини и гледа у мене. А био ми је некако смешан, изгледа шашаво, скроз другачије него било ко кога сам видела. Као да је допутовао из прошлог века... И оно, нисам могла да се суздржим, насмејала сам се, ал оно, благо... Скренула сам поглед. Кад после минут, погледам ја опет, он и даље гледа у мене. Реко јбт човече шта ти је, ја сад већ не могу да се зауставим...

И он извалио празно седиште до мене, и као пита је ли слободно, као да не види јбт. Ајде, реко', да видим шта ће сад... И ортак почиње да прича. Милан неки, са РАФ-а. А одмах сам му видела у очима да је гик јбт, то бих препознала на километар. Тотално лудило, мислим ко још носи онакве јакне, знаш оне пуњене па проштепане на квадрате... Да бре, оне што су шверцовали из Бугарске кад је била инфлација она.

И реко ајд да испоштујем дечка кад је већ ту, глупо ми да ћутим, оно. А и знаш да сам друштвена, можда мало и да завирим у тај његов свет. И он ми прича, исто је био на испиту неком, ал је ослобођен као... Ма гик скроз, ја не могу да верујем шта слушам, смејем се, јбт ја изгорех столицу са оном ЕКП а он на приватном, боли га уво.

Дечко флипнуо скроз, ал добрица је... Има добар музички укус. Каже, планирао је да иде на онај концерт сад у СКЦ-у у суботу. Знаш оно што смо се ми договарали, па је испала фрка... Ал сморио ме мало, знаш. Досадан је јбт, не зна кад да каже нешто а кад да ћути. И ја оно, већ сам морала да изађем... Тражио ми број, дала сам му, питам се шта ли ће да уради с њим. Мене боли уво, морам да учим сад за ово, немам кад да размишљам о томе. И ако ме буде звао, заузета сам. Ваљда ће да се откачи...

12 коментара:

  1. Сјајно Томцее :)

    Да, да... Имају девојке тај неки систем тока мисли, прилично си га потрефио. Е сад... немој одмах да губиш наду. Можда уопште не размишља тако. Ипак, боље што те је запамтила и споменула пријатељици, него да се уопште не сећа с ким је причала. Оставио си утисак, и то је велика ствар :)

    ОдговориИзбриши
  2. Мислиш, Ненаде? Хвала, знам да сам awesome ¦D

    Милице, не губим наду јер немам шта да изгубим :) Ма на кога ја не оставим утисак тај ме није видео никад...

    ОдговориИзбриши
  3. Svako mišljenje može da se promeni. Ti samo budi uporan. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Још само да почнеш да размишљаш обрнуто од онога што си написао за њен ток мисли и биће ок. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ивана, наравно да може. Радим на томе, али не смем да претерам, већ сам досадан... :)

    Нинџо, да, радим на томе, као што рекох :D

    ОдговориИзбриши
  6. Jao, super čoveče. Baš sam se obradovala kad sam pročitala da si upoznao ovu devojčicu. :) Nadam se da će u subotu da bude randevu, a ne miting (jbt, to baš zvuči politički). Lepo ti Nindža kaže. Iskuliraj sa tim tripovanjem da Tijana misli ovo i ono sada. To je sve sjajno za sam početak. Držim ti fige, da ne kažem sveću (e, zezam malo). :)

    P. S. Da, i nemoj odma' da se prosereš da pišeš blog, pa da dođe da vidi kako sereš ti (a pomalo i mi). ;) Ima vremena za sve. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Да, баш би било супер кад би Тијана сазнала да пишем блог ;)) Хвала, оно, видећемо шта ће бити од свега тога...

    ОдговориИзбриши
  8. Што би рекли у мом крају – здраво ми се свиђа. ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Tomča, ovaj post me oduševio!!! "Још само да почнеш да размишљаш обрнуто од онога што си написао за њен ток мисли и биће ок. :)"

    ОдговориИзбриши
  10. sine, zamisli tijana procita ovo xD
    ume da zeza taj ekp :p

    nemam vise porukica na postpaidu-u, ubice me moji za racun :) ceo dan sam u citaoni :(

    kiki

    ОдговориИзбриши
  11. Хеј види ти ње... Па да, ти то најбоље знаш, и ти си на економском. :)

    Могу да ти позајмим своје поруке, ионако ми не служе ничему. Лепо што си се јавила овде, нисам знао да још увек пратиш.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive