20. јануар 2011.

Обрисао бих...

претходни пост.

Можда бих га само допунио.

У 5 ме пробудио сестрин будилник. Није важно. У 6 сам се пробудио сам од себе. И то је био крај.

Спопале ме некакве мисли, зло. Те о системском програмирању за време лета, те о сазнањима која сам пропустио или ћу пропустити, те о колоквијуму из даа на коме немам појма шта ће бити иако сам прошли пут све лепо прибележио, те о оном првом правом плаћеном пројекту који сам радио а који би некако могао да се накачи на јавни сервер и зашто би то било ужасно (толико форми за унос у које би могао да се унесе малверозни код - предвидео сам само качење на localhost и коришћење од стране једне особе), те о неким будућим пројектима, те о одабиру групе... Онда сам покушавао да својим мислима пресечем пут неком врстом мантре: "Go away, I'm fucking busy here!" што је помогло донекле и таман сам се хипнотисао и приспавало ми се кад - авај, 7 сати, мора да се устаје.

Зашто је мантра била на енглеском? Звучала је боље него на српском, признаћете :)

Штавише, помислио сам и на блог. И на нови пост, који би у целости могао да изађе на енглеском. То је било пре ове мантре.

Не знам да ли да узмем теорију информационих система или графику. Фак јеа, треба ми и једно и друго. Кажу да за ове информационе системе (или како се већ зове предмет) има превише сувопарне теорије. У преводу - тешка бубачина, у чему нисам добар. С друге стране - графика и ја? Хмм...

Данас мора да се ради. Једноставно мора. Концентрисано. И данас мора да се стигне на станицу у 10.20 најкасније и да се чека бус (који ће стићи бар 20 минута касније). Кога змија уједе, и гуштера се боји. Нећу да опет пропустим зеље, пилав, краставчиће и крофне. И још приде 20-ак ствари... Биће тешка торба.

И такО. Једва чекам да прође овај испитни рок. Како год...

6 коментара:

  1. Ti ko petao :) Na tvom mestu izabrala bih teoriju, kakvu grafiku ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Какав бре петао? :))

    Не знам, још разрешавам то питање, врло је могуће да ћу узети теорију.

    ОдговориИзбриши
  3. На твом месту бих изабрала графику али теби не препоручујем да се петљаш с тим :D
    Мрзим кад се пробудим прерано па не могу да заспим а уморна сам. И онда кад заспим већ је време за устајање :Ѕ

    ОдговориИзбриши
  4. Олујо, све се да научити :Р Мислим, занатско знање је довољно да кад имам неког поред себе који ће да ми прича "е сад кад би ово ставио ту, па додао мало сенку, па бла бла..." ја знам како се то ради :D Јбт стварно не знам, грозан је избор.

    За ово друго... Не волим ни ја, баш је бзв.

    ОдговориИзбриши
  5. Мени теорија информационих система звучи привлачније ;)
    "Кога змија уједе, и гуштера се боји"

    Срећно ТоМцее, држ се :))

    ОдговориИзбриши
  6. Никад нисам био добар с теоријама... Но добро :D Хвала, држаћу се колико могу :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive