25. јануар 2011.

Дим излази на уво...

... а шта ли би било да сам се удуво?

Да нисам пустио којим случајем несрећним овај реп, не бих могао да померим главу из положаја оног... знате оног кад се глава прилепи за лево раме... и све је лепо... и све вам је лепо.

И осмех на лицу.

А онда сам пустио ово, ставио слушке и кренуо да клатим главу напред-назад. И све је постало тотално awesome. И другачије него што је било.

И грува бас... И риме болесне.

Шта бих ја данас без репа?

А шта бих да сам се удуво?

Узгред, деветка из ос-а. Солидно сам развалио, да нисам сјебо други колоквијум све би било скоро перфектно :)

7 коментара:

  1. Честитам! Биће боље следећи пут! Заслужио си!

    ОдговориИзбриши
  2. Не знам по чему сам заслужио али сигурно ако променим нешто може бити боље :) Хвала!

    ОдговориИзбриши
  3. Hahah, šta bi bilo da si se uduvo?
    Nedostajalo mi je sve ovo, i presrećna sam što sam se napokon vratila :))

    Prst, pardon, slušalice u uvo i samo napred.
    P.S. Ponovo u sedlu ;)

    Pozzz

    ОдговориИзбриши
  4. Ћао, ћао, лепо је видети те опет :)

    Не знам шта би било, никад нисам пробао, и не планирам... Не треба ми то. Али је добро хипотетичко питање :)

    И немој поново да бежиш, није ти нека фора ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitke na položenom ispitu. A da si se uduvao bilo bi svašta nešto ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Честитке, Томце... Таман сам се запитао КАД ТИ УЧИШ кад стигне све то да ти се издешава у животу :Р Јесу ли и код вас тако строги критеријуми да мораш имати 95 од 100 поена за 10ку? :/

    ОдговориИзбриши
  7. Хвала Џу. Да сам се удуво, сам Бог зна... Ја се ни овако не сећам тог дана. :)

    Хвала и теби, Стефане. Учим, понекад. Стално уствари. Ја учим док причам с људима, док гледам тв (који не гледам узгред, али свеједно), док телефонирам, док одговарам на пошту, пратим блогове итд. Учим стално :)) Да, мораш имати 95 за десетку, мислим да је то стандард. У овом случају предиспитне су ме зезнуле, то је онај колоквијум што сам фејловао.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive